Potrošeno u novembru



Ode i novembar! Brzo kao i svi ostali u poslednje vreme :) A meni se čini da nikad manji broj potrošenih proizvoda nisam imala u kesici u kojoj ih skupljam.
Nema, ova prirodna kozmetika se zaista sporije troši! Kako sam u novembru prešla i na prirodno pranje kose, ne bi me čudilo da u decembru knjiga spadne na tri slova, ali o tom potom...

Da ne bih dalje dužila, predstaviću ih redom


1. Diplona Professional Repair Profi šampon za kosu, o kojem sam pisala ovde, mi je trajao mesecima, a čak skoro mesec dana duže od balzama (?!). Sve će vam biti jasno ako vam kažem da sam jedva čekala da ga potrošim i da iz kose izbacim SLS, Cocamidopropyl Betaine, PEGove, parfeme, kad sam već izbacila silikone :)

2. Alverde mleko za telo Kakao i Hibiskus, o kojem sa pisala ovde, je mleko koje sam u toku korišćenja, kupila opet, to vam sve govori. Odlična hidratacija i po hladnom vremenu. Apelujem na DM u Nišu da prošire ponudu Alverde mleka!

3. Alverde pakovanje za kosu Limun i Kajsija, o kojem sam pisala ovde, je proizvod koji me je razočarao u smislu da sam očekivala nešto više za moju kosu. Krajnji utisak je da je ok za te pare i te sastojke, ali ja tražim nešto bolje za moju suvu kosu koja se mrsi.

4. Alverde balzam za usne Brusnica i Višnja, o kojem sam prvi put pisala ovde, je moj omiljeni balzam od Alverdea i jedini kojem sam se vratila više od tri puta :)

5. Freshka Gora Nevenova mast, o kojoj sam pisala ovde, mi je super odgovarala u nezi ruku i zanoktica i stopala, dok nije došlo hladnije vreme. Onda je odjednom počela da bude nedovoljna, vodnjikava i samo masna, bez prave hidratacije na mojim rukama i stopalima. Veoma sam razočarana.

6. Manna 100% Organski Shea puter iz Gane, o kojem sam pisala ovde, mi je, kao i svi Mannini puteri do sad, posle dužeg korišćenja (više od 2 nedelje), pretežak i izaziva nove bubuljice. Što se nege tela ili ruku tiče, tu nemam nikakve zamereke, naprotiv, fenomenalan je!

To bi bilo to. Nikad brže završen post o potrošenim proizvodima :) Šta ima kod vas? :)


Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji E-priručnik Infostuda za one koji bi da se dobro nasmeju :)

Podelite:

6 komentara

  1. Vidim da je dosta blogerki zadovoljno s Alverde proizvodima, a ja nikako ne mogu s njima na zelenu granu :S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je dobar samo za negu tela, za negu lica mi ništa što sam do sada probala nije odgovaralo :)

      Избриши
  2. Baš si bila vrijedna :D I ja pripremam svoj empties post, bit će malo više stvari haha :D
    Alverde inače ne volim ali mi je njihov šampon za obojanu kosu bio jedno vrijeme dobar :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, ja nikako da probam neki njihov šampon, a znam da je mnogima odgovarao!

      Избриши
  3. Nisam probala nikad nista od Alverde kozmetike,moram to promijeniti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj, najpovoljniji su od svih kozmetičkih proizvoda bez štetnih sastojaka a sigurno ćeš naći nešto što će ti odgovarati :)

      Избриши