Manna Alginit sapun za regeneraciju kože


Kolekcija sa alginitom od Manne se pojavila letos i nakon što sam probala masku za lice, znala sam da će se sapun brzo naći na mojoj polici. Već šest meseci ja ne menjam Mannine sapune za čišćenje mog problematičnog lica, želim da isprobam sve koje mi se po opisu i sastavu sviđaju, iako sa svakim novim ja shvatim da sam najbolji već pronašla, sapun sa kamforom, koji je i bio moj prvi izbor. Do sada sam se razočarala samo u Ebanovinu, ali ni jedan nije moje lice držao pod kontrolom tako kao Kamfor.


Bilo kako bilo, Alginit dolazi u standardnom Manninom pakovanju od 90 g i košta 600 dinara.


Sapun nije od onih koji prave bogatu penu, već onako ljigavu, isto kao i Ebanovina. Takvu penu obično imaju ti sapuni sa maslinovim uljem u sebi, koliko sam ja primetila. Nema loš miris, za divno čudo :)
Manna poručuje da kod osoba koje su osetljive na metale može izazvati alergijsku reakciju, isto kao i kod maske za lice iz ove kolekcije. Meni se dešava malo peckanje odnosno svrbuckanje, ali to prođe za manje od minut. Lako se ispira i ne suši kožu preterano, mada se po ovom hladnom vremenu oseti zatezanje posle nekog vremena, to jednostavno mora tako. Ali ne celo lice, već samo oni dobro poznati suvi delovi.  Nakon dodatne hidratacije, više nema tih problema.
Ja ovaj sapun koristim svakodnevno minimum dva puta već nešto malo duže od nedelju dana i mogu da kažem da sam zadovoljna. Nema novih akni, mada to možda mogu da zahvalim i Magos pomadi koju trenutno testiram i o kojoj ću pisati za dve nedelje, kada prođe taj moj test-period na akne :), ali mi je par bubuljica izašlo, što zaista nije tako strašno. Lice mi je svežije i belje, ali, kao što rekoh, za to je možda zadužena i Magos pomada, jer sam oba proizvoda počela da koristim sa dva-tri dana razlike.
Kako Manna kaže, alginit je ustvari fosilni mulj koji leči i hrani kožu. Osim savršenih osobina alginita u sapun je dodato i susamovo, kokosovo i maslinovo ulje. Preporučuje se kako za masnu i aknoznu kožu, tako i za suvu i mešovitu i onu sa rozaceom, borama, crvenilom...


Ja bih ovaj sapun svakako preporučila jer nisam primetila neželjene reakcije posle nedelju dana korišćenja. Najviše mi se sviđa to što ima manje onog neprijatnog zatezanja posle umivanja od svih sapuna do sada. Međutim, što se akni i čistoće lica tiče, Kamfor je ipak neprevaziđen, ako mene pitate. Ako on dobija prvo mesto, drugo mesto je svakako rezervisano za Alginit i Coco čajno drvo.

POSLE MESEC DANA KORIŠĆENJA: Lice je počelo da me pecka tokom celog dana i prestala sam da ga korisim. Takođe, akne su se vratile i definitivno ne pomaže problematičnoj koži na duge staze. Ono što sam definitivno rešila je to da više ne koristim proizvode koje kao glavni sastojak imaju maslinovo ulje, što se lica tiče.

DA LI STE VI PROBALI ALGINIT I KAKVI SU UTISCI?


Podelite:

4 komentara

  1. Sapun za regeneraciju kože? Manna je šampion u pripisivanju nerealnih efekata svojim proizvodima. Teško da nešto što na koži ostaje tako kratko vreme kao sapun može imati bilo kakve veze sa regeneracijom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda misle na regeneraciju kontinuiranom upotrebom, a ne samo od jednog korišćenja?

      Избриши
  2. Anči, ja nađoh na netu sledeće "Vezivne materije koje se koriste za proizvodnju sapuna su previše jake za kožu jer imaju visoku pH vrednost. Dakle, umivanje sapunom dehidrira kožu i ostavlja je suvom i podložnom za nagomilavanje mrtvih ćelija.Bezbedna alternativa: Gel za umivanje bez sulfata će sjajno odraditi posao."

    "Alkalna sredina sapuna suši kožu i, što je najvažnije, lišava je odgovarajuće zaštite, čime se stvara pogodna sredina za infekcije." Ti radi kako god želiš, ali ja ovo nisam znala do skoro, pa eto da podelim jer vidim da stalno koristiš sapune za lice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da su svi protiv sapuna za svakodnevnu negu lica, ali ja stvarno nemam problem sa dehidratacijom a evo skoro će godinu dana kako ih svakodnevno koristim. Probala bih ja i nešto drugo, kada bih znala da će mi rešiti probleme. Definitivno ne bežim! :D

      Избриши