Magos pomada za lice


Za Magos kozmetiku sam čula pre par meseci, baš preko komentara na mom blogu i nakon reči hvale, morala sam da je isprobam. Oni koji redovno čitaju ovaj blog, znaju da imam problem da nađem neku mazalicu za lice koja će odgovarati mojoj problematičnoj koži na duže staze. Ono što se meni dešava već par meseci je to da mi neka krema ili puter super odgovara nedelju/dve, a onda dođe treća nedelja i moje lice opet bukne, jave se akne i koža se upali :(


Proizvođača sam kontaktirala preko facebook stranice i zatražila nešto što je dobro za problematičnu kožu, što će je čistiti a neće dodatno mastiti i zapušavati pore. Rečeno mi je da je svaka njegova pomada dobra za problematičnu kožu ali mi je preporučena ova.


Naručila sam pomadu od 30 ml po ceni od 400 dinara. Dolazi u staklenoj teglici, što je vrlo pohvalno! Po otvaranju ima intenzivan citrusni miris koji se malo duže zadržava od npr. Manna putera, ali ja obožavam citruse. Sama pomada je vodenkaste strukture ali je bogata. Upije se za vrlo kratko vreme i lepo prija koži i osvežava je.


Tokom prve nedelje korišćenja (u kombinaciji sa Manna Coco sapunom sa uljem čajnog drveta) mi je fantastično prijala! Lice je počelo da se čisti i flekice da blede. Međutim, već u drugoj nedelji lice je opet počelo da besni. Jesam promenila sapun (počela sam da koristim Manna Alginit) ali nije odmah tada počelo da se kvari.
Pomadu sam počela da nanosim samo na suve delove lica i to zaobilazeći akne, i tada je opet počelo da se vraća u normalu. Što će reći da ova pomada ipak ne odgovara mojoj problematičnoj koži :(



Ono što lično mislim da je problem je pčelnji vosak u sastavu. Proizvođač jeste naglasio da se sve te prirodne mazalice ne mogu koristiti onako kao sintetičke, tipa ujutru i uveče, svaki dan. Koži treba dati mogućnost da se malo sama bori, ali ja to nisam mogla. Jednostavno, lice previše zateže, ili izgleda nekako mrtvo i beživotno ako se dodatno ne hidrira. Zato mi je potrebna svakodnevna mazalica, a ne nešto što ću naneti po potrebi. Ja nemam savršenu kožu pa da mi treba nešto "po potrebi" :)


Sastav ove pomade je dobar, ali mi smeta već pomenuti pčelnji vosak koji po svoj logici zapušava pore, što meni ne treba. Sve u svemu, više neću naručivati ovu pomadu jer ne odgovara problematičnoj koži. Imam utisak da bi bila dobra za negu neproblematičnog tipa bilo koje kože, čak i za leto.

DA LI STE VI PROBALI MAGOS I KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA?

Podelite:

0 komentara