Freshka Gora Medeni balzam za usne Vanila


Krajem septembra meseca sam pravila svoju drugu porudžbinu u Freshka Gora online prodavnici i kako je minimalan iznos za besplatnu dostavu bio 600 dinara, a ja prevashodno naručivala Nevenovu mast, naručila sam i dva balzama za usne, od kojih je jedan ovaj, Vanila. Medeni balzamom sam već bila zadovoljna, mada sam probala samo Narandžu. Miris vanile je moj omiljeni miris iz tinejdžerskog doba.
Danas više nije, čega se uvek setim kada ga osetim, ali ga ne mrzim, iako mi često deluje veštački.

Ovaj balzam za usne je tada bio na akciji i koštao je 120 dinara. Sada je promenio pakovanje, kao i većina Freshhka Gora proizvoda, ako smem da primetim :) Trenutno košta 150 dinara a online ga možete poručiti ovde.


Vanila je mnogo mekša od Narandže i lako se nanosi. Odlično hidrira usne i na duže staze je bolji od Alverde i Cosnature balzama. Dugotrajan je i sa njim ne možete da pogrešite što se kvaliteta tiče. Ima klasičan miris vanile, sladak i jak.


Svi Medeni balzami imaju, odnosno imali su isti sastav, uz dodato eterično ulje ili aromu, koji će odrediti njegov miris. Uz nove promene pakovanja, Freshka Gora je iz sastava ovog balzama izbacila ekstrakt ruzmarina, što se može videti na sajtu.

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

Koji je vaš Medeni favorit?

Podelite:

4 komentara

  1. Ja imam čokoladu. Ali ona ostavlja onako beli sloj na usnama. Jel to slučaj i sa ovim?

    Koristila sam nanu i narandžu ranije i nije bilo tog problema..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vanila ne ostavlja, bar ne meni :)

      Nisam nikada probala čokoladu, baš bezveze što ostavlja taj trag :/

      Избриши
  2. bitno da njegujei da je meski od naranče ;)

    ОдговориИзбриши