B.U. Hippy Soul dezodorans sprej za telo


Redovni čitaoci ovog bloga možda već znaju da ja B.U. nikada ne bih svojevoljno kupila, a i da ne preferiram aerosol raspršivače. Ovako nešto sam poslednji put kupila pre 10 godina a poslednjih godina koristim dezodoranse u stiku a što se sprejeva za telo tiče, to i ne koristim. Bilo kako bilo, ovaj B.U. sam dobila na poklon, i da ne bih uvredila sestru :) prsnula sam ga na kožu.


Ja sam se gotovo odvikla od sintetike i štetnih sastojaka, tako da su mi sada ovakvi mirisi veoma intenzivni i dugotrajni. Bukvalno sam ga osećala svuda i ceo dan, što mi je, moram priznati, prijalo.


B.U. je bio veoma popularan dok sam išla u Osnovnu školu i uvek mi se više sviđao od njegovog glavnog tadašnjeg konkurenta, Ninety Ninea :) Ko se još seća tog perioda?
To je bio onaj stari, klasični B.U. dezodorans, u žuto plavom pakovanju. Kako ga nisam videla godinama, ne znam ni da li se još proizvodi.

Kada sam pomirisala ovaj Hippy Soul, baš me je podsetio na hippy veselost, ali onu svežu i čistu. Moram da priznam da sam uživala u mirisu :)


Moram da priznam da to i nije bio jedini put da sam ga prsnula, već da ga danima svakodnevno prskam po vratu, ali sasvim malo :)


Sastav ovog dezodoransa je katastrofa i nije nešto što bih preproručila za upotrebu, na pazuhu pogotovo. Tu se nisam ni usudila da ga probam a i neću.

Podelite:

8 komentara

  1. Ja sam dobijala i kupovala ove deziće (Bu i Chtru ili kako već i neke još imam, žao mi da bacim i čuvam ih malo, da ne zaboravim miris :D). Koristila sam ih na odeću kao parfem i stvarno je mirisalo danima kao da sam parfem stavila. Isto to mi se sad desilo i sa Tesori d'Oriente Hammam. Bilo mi je skupo da dam 600 dinara, a čula sam da je dezic dugotrajan i mnoogo jeftiniji. Mami i sestri sam isto uzela deziće i prezadovoljne su. Kao da su parfemi, toliko duo traje miris. Ti dezići mi nikad nisu ulivali poverenje za moj pazuhić, taj deo je poveren Dove i sada Herbalia deziću, mada je trebalo da uzmem onaj od Vanile, ipak je zima, pa da mirišem zimski :D
    Ovo kao parfemčić može da ti posluži veoma dobro, samo na odeću rasprsneš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ti si jedna pametnica! Nikad se ne bih setila da ga prskam na odeću i da tako izbegnem direktan kontakt sa kožom, fenomenalna ideja!
      Hvala :*

      Избриши
  2. Ja sam isto prestala da koristim dezodoranse, umesto njih koristim etrično ulje i mnogo mi se sviđa što samo oni koji mi priđu blizu (osobe sa kojima sam bliska) mogu da ga osete :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ali zar prskanje dezodoransa na odeću neće ostaviti tragove odnosno fleke na odeći???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ovakvi body sprejeve ne bi trebalo da ostavljaju fleke.

      Избриши