Potrošeno u oktobru


Kome je oktobar proleteo?
Mesec u kojem je pao prvi sneg i kada sam shvatila da od tog miholjskog leta nema ništa! Nije bilo ni onog klasičnog leta, tako da mi je miholjsko odmah delovalo kao marketinški trik ;) ali sam pala, kao i uvek.


I tako ja grejem stan već danima i osećam zimu i na svojoj koži. Suvlja je i zahteva dodatnu negu. Ali da se prisetim oktobra i šta sam sve to potrošila tokom tog meseca.


1. Diplona Professional Repair Profi balzam za kosu, o kojem sam pisala ovde, sam potrošila pre šampona. Nisam zadovoljna i jedva sam čekala da ga potrošim. Kako sada računam, trajao mi je 5 meseci i to je zaista dugačak period. Sve u svemu, mnogo sam više očekivala od oba proizvoda. Što se samog balzama tiče, možda je i bolji od šampona, ali kod mene je Diplona odigrala svoje :)

2. Alverde losion za telo Landpartie, o kojem sam pisala ovde, je super losiončić koji dugo traje i lepo miriše. Odličan je za tople dane, ali tokom hladnijih je počeo polako da pokazuje nemoć :) Sve u svemu, opet bih ga koristila tokom toplijih dana!

3. Alverde pakovanje za kosu Aleo vera i hibiskus, o kojem sam pisala ovde, je ok pakovanje, ali ga neću ponovo kupiti. Šta će mi pakovanje za kosu sa kojim imam osećaj da radi kao i neki balzam za kosu?

4. Dove Pure antiperspirant u stiku, o kojem sam pisala ovde, mi je, koliko vidim, trajao nekih 7 meseci! Talkin' about dobro potrošenom novcu! Dove je moj omiljeni brend kada su antiperspiranti u pitanju ali kako sam rešila da više ne koristim štetne sastojke, moram mu naći dostojnu zamenu kod prirodnijih brendova. To ne znači da ih već isprobavam jer imam još neke zaostale zalihe loših da potrošim. To mi je jedan od većih strahova: da li ću naći dostojnu zamenu Doveu!

5. Manna balzam za usne Blistavi osmeh, o kojem sam pisala ovde, je super mazalica sa kojom sam odlično finansijski prošla! Izdašan, odlično hidrira i neguje! Opet bih ga koristila!

6. Manna sapun Vilina čarolija, o kojem sam pisala ovde, je zadnji od 3 komada koliko sam dobila na poklon. Koristila sam ga samo za tuširanje i sasvim je ok. Da bih ga sama želela opet, morao bi da ima malo lepši miris :)

7. Manna sapun Ebanovina, o kojem sam pisala ovde, je moje veliko razočaranje. Ništa mi nije pomogao kod akni a dozvolio je čak puteru od manga da mi skroz umasti kožu. Nikad više!

8. Manna Premijum 100% organski shea puter, o kojem sam pisala ovde, je odličan! Posle samo nekoliko dana mi je oporavio kožu od promašaja sa puterom od manga. Leči, ne masti dodatno i ne izaziva nove akne. Opet bih ga kupila!

Podelite:

2 komentara

  1. Ovaj 100% organski shea puter,mi je jako zanimljiv!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste!
      Kakva je situacija sa uljem semenki grožđa? Jel si još uvek zadovoljna kao na početku?

      Избриши