Garnier Neo antiperspirant u suvoj kremi Soft Cotton


Verovali ili ne, ovaj Neo je čekao da dođe na korišćenje još od februara ove godine, kada je kupljen u Lillyju za 275 dinara :)
Tada sam prelazila na kozmetiku bez štetnih sastojaka, ali nisam bila ovoliko rigidna. Da ne pričam o tome što nisam verovala da postoji dobra zaštitia i bez tih štetnih sastojaka.

Doduše, to još uvek ne znam, ali sam više nego ikad voljna da probam, što ću i učiniti, kada potrošim ovu kremu i još jedan dezodorans u spreju koji čeka svoj red na mračnoj polici ormana :)
Bilo kako bilo, ja nisam probala bolji antiperspirant od Dovea. On je moj višegodišnji favorit i kad god sam pokušala da ga zamenim nekim drugim, gorko sam se kajala.


Neo suvu kremu koristim već dve nedelje i ono što sam primetila je da mi prvih par dana nikako nije odgovarala: osećala sam njegovu vlažnost, nije držao dovoljno dugo i pazuh me je svrbeo. Nekog trećeg/četvrtog dana se moja koža verovatno navikla na promenu i nisam imala već pomenute nuspojave, ali ono što sa sigurnošću mogu da tvrdim je da nije učinkovit kao Dove i srećna sam što ga nisam testirala tokom leta kada se više znojimo.

Moram da napomenem da sam osoba koja se normalno znoji i aktivna sam svakodnevno.


Ono čime sam zadovoljna je svakako puderast i čist miris, koje jedino volim kod antiperspiranata. Vrlo je blag i nimalo ne smeta. Takođe, nema fleka, što Garnier i obećava.


Pakovanje je zaista privlačno i lako za doziranje i korišćenje. Početkom godine sam na blogovima čitala da je problem kada se dođe do nekog kraja tubice, da treba jako da se istiska ili tako nešto, ali o tome ću pisati u potrošenim proizvodima, kada ga potrošim :)


Garnier kaže da je ova nevidljiva suva krema nova generacija antiperspiranata. Kaže da pruža 48 sati intenzivne zaštite, u šta lično ne verujem, pogotovo tokom prvih dana korišćenja. Osećaj jeste prijatan i krema jeste nevidljiva na koži i odeći. Miris jeste divan.

A sada dolazimo do strašnog dela Sastav


koji iako nema neke aluminijume, ipak ima dimetikon, parfem, PEGove... i zato ga više neću kupovati.

Pikirala sam Herbaterijin stik, kao prirodnu alternativu, koja opet nije toliko skupa. Za Freshku Goru sam čitala da ostavlja tragove pa se ne usuđujem da probam, a za Mannin sam pročitala sve najbolje.

Utisci nakon potrošenog proizvoda >> Klikni ovde

Da li imate neku proverenu preporuku za mene? Da ne ostavlja tragove, da se može kupiti u Srbiji i da nije preskup a da radi posao?

i da je u stiku ili bar kremi ;)

Podelite:

4 komentara

  1. Alverde dezodorans u spreju vodena nana i morske alge :D http://www.tashablanc.com/2014/04/alverde-dezodoransi.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A da, zaboravih da napišem da budu u stiku ili eto bar kremi :D Dodaću!

      Nekako ne volim dezodoranse u spreju i roll-on, ne volim te mokre osećaje :D :D :D

      Hvala ti u svakom slučaju :*

      Избриши
  2. Hmm, a da probas http://prodavnica.freshkagora.rs/kupi/puder-powder-393762? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako vredi probati!
      Ionako već stavljam Johnson Baby puder posle depilacije pazuha, i radi posao, tako da ne vidim zašto zdravija varijanta ne bi funkcionisala takođe. E sad, kako će biti na duže staze... videćemo!

      Избриши