Estar F4 krema za ruke i stopala


Kozmetika Estar prvi put na ovom blogu :)

Radoznala i zahtevna, kakva jesam, po pitanju kozmetike ali i u privatnom životu :) pre dve/tri nedelje sam počela da tražim novo jeftino rešenje za negu mojih ruku i stopala. Vilina mazalica od Manne mi je bila super, ali je skupa. Onda sam probala da je zamenim upola jeftinijom varijantom u vidu Nevenove masti od Frehske Gore, i delovalo je da sam našla konačno rešenje, ali sam sa dolaskom zime krajem oktobra shvatila da mi je ova mast slaba.
Prvo na koži peta, a onda i na rukama. I onda sam se bacila na online pretraživanje nove mazalice čijom cenom, učinkom i sastavom ću biti u potpunosti zadovoljna. Detaljnom pretragom milion brendova, naišla sam na Estar. Domaći, novosadski proizvođač sa dobro organizovanim sajtom i online kupovinom. Vrlo brzo sam pronašla ovu F4 Hand and Foot cream, oduševila se cenom od 420 dinara za 200 ml proizvoda i odmah sam naručila dva komada.


Postupak naručivanja je lak i progutala sam nekako dostavu od 270 dinara, koja važi za sve porudžbine manje od 2 kg jer sam računala da je i to jeftino u odnosu na druge proizvođače. A onda slede razočarenja :(


Na sajtu sam pročitala da postoji Estar klub i da poručivanjem kozmetike tokom oktobra postajem članica tog kluba i stičem pravo na neke popuste, poklončiće i uzorke. Iskreno, nadala sam se da ću u paketu dobiti neki uzorak, ali to se nije desilo.
Inače, pakovanje nije loše, viđala sam i bolje i gore. Veliki plus dobija zaštitna traka i poklopac.


A onda sledi veće razčarenje, kada sam pogledala sastav kreme:


Do tog trenutka sam verovala da je Estar kozmetika bez štetnih sastojaka. Tako se predstavljaju ali to su i naveli na sajtu odnosno u spisku sastojaka ove kreme tamo. Tamo nema ni reči o PEGu, dimetikonu, propilen glikolu, boji, parfemu... :( Veliko razočarenje!


Kreme ću ipak potrošiti jer ne bacam, ali više nisam sigurna da ću išta više naručivati od Estara. Utisci su sledeći:

Za negu ruku je klasična nezdrava krema koja ne hrani kožu iznutra, i ja to sada primećujem, posle Manne i Freshke Gore. To sada zovem drži vodu dok majstori odu. Koliko god bogata bila krema, što ova F4 jeste na dodir, štetni sastojci ipak samo kamufliraju osećaje i deluju prividno. Mislim da će se svako ko je na duže staze koristio prirodne proizvode složiti sa tim.
Ako bih nešto pohvalila, to je miris, jer volim te puderaste mirise.

Za negu stopala je ok, pa već razmišljam da je koristim samo za taj deo.

Šta vi mislite o Estar kozmetici? Da li ste znali da koriste štetne sastojke?


Utisci nakon potrošenog proizvoda ovde.

Podelite:

10 komentara

  1. Uf, a ja ih svrstala medju brendove prirodne kozmetike na svom blogu.. bezveze..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako si mogla da znaš, ako nisi probala, kad se reklamiraju kao takvi? :/

      Избриши
  2. Bezveze. Nisam probala njihove proizvode, sada verovatno i necu :D
    Da li si istrazivala Marigold prirodnu kozmetiku, secam se njihovog shea buttera, jeftiniji je od Manne a veci, plus mozes postati njihov VIP kupac sa 10% popusta cak i za prvu kupovinu, plus je dostava besplatna preko 1000 din. Sta ces vise :D
    Stvarno su super, dobijes i pokloncic :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Istraživala sam ih i videla sam svašta nešto zanimljivo, ali nikad nisam naručila, ne znam zašto. Registrovala sam se da postanem taj VIP kupac, ali mi nikad ništa nije stiglo od njih, ta neka potvrda na mail ili nešto slično, pa sam pomislila da im ne radi sajt dobro :)
      Baš si me obradovala činjenicom da se odmah uračunava 10% i da se dobija poklončić!

      Избриши
    2. Hmm, nisam ni ja dobila potvrdu, sto jeste cudno ali kada napravis porudzbinu dobijes obavestenje u mailu o racunu i popustu, toliko sam zelela taj butter kada sam prosli put narucivala ali mi nije bio potreban jer gomilam sve i svasta ko hrcak pa sam se suzdrzala :D I sve njihovo moram da probam :)

      Избриши
    3. E super što uračunavaju automatski onda!
      Jao i ja sam težak hrčak i sada već moram da se suzdržavam jer mislim da imam mazalice za lice npr. i za celu sledeću godinu! O.o

      Избриши
  3. Bas to sam htela da ti preporucim! Koja telepatija! Njihov si puter je jeftiniji od Manninog, imas nerafinisani i rafinisani, nisam ih probala, ali deluju mi bas ok, oni za pocetak jasno isticu sastav svoje kozmetike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurno ću ih probati u narednom periodu! :)

      Избриши
    2. Mozda ovde nadjes nesto zanimljivo za ruke http://www.herbalia.rs/index.php?id=kreme :*

      Избриши
    3. Zanimljivo, mada su sličnih cena kao Manna. Hvala ti, maslačku! :) :*

      Избриши