Cosnature balzam za usne Neven


Cosnature proizvode sam prvi put videla septembra meseca u DMu. Odmah su me privukla prirodna obeležja i baš sam se obradovala što DM širi ponudu sertifikovane prirodne kozmetike kod nas. Ponuda nije velika, ali od nečega mora da se počne.
Odmah sam primetila da je Cosnature gotovo dvostruko skuplji od Alverdea, ali to su opet zaista pristojne cene.
Iako mi realno ništa novo nije bilo potrebno od kozmetike, rešila sam da isprobam Cosnature kroz balzam za usne. Najjeftiniji je, ionako :) Koštao je nekih 240 dinara a na red na korišćenje je došao tek sada.


Calendula (Neven) balzam za usne dolazi u klasičnom stik pakovanju koje ja najviše volim. Lepog je dizajna i sadrži standardnih 4.8 g :) Miris je vrlo prijatan i čist a sam balzam, po nanošenju, nije lepljiv. Hidratacija je dobra i zadovoljavajuća. U globalu, ovo je jedan dobar balzam, međutim, cena od 240 dinara nije nešto što bih mogla da zanemarim, kada pogledam da npr. za te iste pare mogu kupiti dva balzama istog kvaliteta, ako ne i boljeg, a to je Freshka Gora sa narandžom. Od Alverde balzama je ipak bolji.


Bilo kako bilo, mislim da na Cosnature svakako treba obratiti pažnju. Vrlo sam zainteresovana da probam nešto drugo od njih, pogotovo što se lica tiče. Ovih dana ću otići do DMa da vidim da li su malo proširili ponudu i šta se, i po kojim cenama, nudi za lice :)




Da li ste vi nešto probali od Cosnature? Da li imate neku preporuku?

Podelite:

6 komentara

  1. Meni je ovaj balzam fantastičan. Oporavio mi je usne. Sa druge strane njihovo mleko za lice u sebi ima neki sastojak koji mi nikako ne odgovara. Sva planem i zacrvenim se u licu i to traje po par sati dok se ne smiri. Žao mi je jer je sastav (koliko se ja razumem) odličan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, sad si me baš uplašila ali i podsetila na jednu Alverde noćnu kremu i reakciju na mom licu. Koje je to mleko i da li možeš da uslikaš ili da ispišeš šta ima, da uporedimo?

      Избриши
    2. Ma nema potrebe za panikom, verujem da je to individualna reakcija. Podelila sam to ovde čisto ako se nekome desilo ranije da se ne boji kako je usamljen :) Meni inače lice baš dobro podnosi promene preparata pa me ovo iznenadilo. Sve sam isproveravala, miris ( i dalje božanstven) rok trajanja, ma sve je ok, samo neki sastojak me iritira.
      Na žalost odletelo je u kantu nakon što sam skapirala da je ono krivac za bordo lice, ali našla sam link na kome se vidi i pakovanje i sastav http://www.mytime.de/Drogerie/Koerperpflege_und_Kosmetik/Gesichtspflege/Reinigung/Cosnature_Wildrose_Reinigungsmilch_4501027469.html

      Избриши
    3. Tu su dva sastojka koji potencijalno izazivaju alergije ili iritacije a to su Cetearyl Alcohol i Tocopherol. Obrati pažnju na njih kada nešto koristiš pa ako ih proizvod sadrži (ili jedan od njih) a tebi lice nije reagovalo, onda nije to, ali ako reaguje opet, onda su verovatno oni krivci!

      Избриши
  2. Ja ih baš volela nešto da isprobam od njih, ali kod Alverde-a piše da parfem potiče od eteričnih ulja, a ovde ne. Pritom kad piše da je hidrogenizovano neko ulje, to je maltene kao neki margarin, znam da se ne preporučuje u ishrani, a za kozmetiku nisam sigurna, možda se gube neki hranljivi sastojci?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, uopšte nisam provalila to za parfem!
      Što se hidrogenizovanosti :) tiče, uopšte se ne razumem :( Ali margarin stvarno ne koristim u ishrani, samo maslac (puter), mada ne znam ni koliko mi je on ok jer je kravlji, a ja bi trebalo da izbegavam mlečne proizvode generalno :/

      Избриши