Rimmel Extra Super Lash maskara, Black Black 101


Neću da pravim dugačak uvod: ovo je moja nova omiljena maskara!
Do pre nekih 10ak dana, moja omiljena maskara je bila Mega Effects od Avona, ali Rimmel zauzima primat. Prvo sam se oduševila Stay Matte puderom, ali posle iskustva i sa ovom maskarom moje mišljenje o Rimmel make upu je zaista poraslo!
Ovu maskaru sam kupila u Lillyju, sasvim slučajno, gotovo tražeći najjeftiniju! Koštala je 360 dinara i višestruko mi se isplatila jer mi savršeno odgovara!


Ja sam ljubiteljka prirodne šminke i naglašavanja prirodne lepote. Možda bi nekome ova maskara bila pre dnevna varijanta jer ne pravi bog zna kakvu gustinu, ali ja se pre opredeljujem za duge i lepo razdvojene trepavice bez efekta pregustih veštačkih trepavica, pauka od trepavica i gromuljica :)

Četkica je zakrivljena, što mi izuzetno prija i savršeno se nanosi a ne umažem se, što mi se dešava kada želim da pređem svaku dlaku. Kao što sam rekla, trepavice se savršeno razdvoje i oboje i deluju super prirodno, bar meni!


Iz Rimmela kažu da gradi prirodni do dramatični look, da super razdvaja trepavice, da je pogodna za osetljive oči i da je oftamološki testirana, a ja se sa svime slažem. Jedina mana joj je što nema zaštitnu foliju, pa sam morala da tražim neku koja bar ima onaj samolepivi barkod na sebi, zalepljen između poklopca i tela maskare, mada to ne mora da znači da je neko pre mene nije otvorio :(


Cena joj je zaista fenomenalna i ima svaku moju preporuku. Sigurno ću nastaviti da je kupujem!




Koja je vaša omiljena jeftina maskara i da li je ona i vaš alltime favorit?


Dodatak: Slike mojih trepvica sa i bez maskare
(Stavila sam je stvarno na brzinu, u principu može 50% bolje :))






Podelite:

4 komentara

  1. Sto nikad ne slikas okice? :) mene bas zanima kako izgleda! Ja sam u potrazi za prirodnom maskarom i za sada Alverde XXL i Nothing but volume nisu nesto, uglavnom se ni ne vidi kad stavim maskaru :/ Na vise mesta sam procitala da svi hvale Dr Hauschka maskaru i skupa je, kosta oko 2000din, ali moracu jednom da je probam ^.^

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam mislila da ce biti slikica :( Ovako nje vidim kakav efekat stvara, a da je jeftina, jeftina je :)

    ОдговориИзбриши
  3. Stoji da bi slika rekla vise od reci...mozda sledeceg puta :)

    ОдговориИзбриши
  4. Onda očekujte sliku uskoro, ubaciću u post a najaviću je preko facebooka https://www.facebook.com/kozmetickidnevnikbyanat?ref=hl :)

    ОдговориИзбриши