Potrošeno u avgustu


Avgust je nekako mesec koji je najbrže prošao! Da se od mog života pravi serija, ovo bi bila najburnija epizoda na privatnom planu, ali u kozmetičkom smislu se ne bi razlikovala od prošle epizode. Sam kraj meseca je obeležio još jedno buktilo lica usled stresa natom privatnom planu pa sam skroz prekinula sa Manhatten Clearface i krenula, po prvi put u životu, sa kompletnom Manna negom, i za dan i za noć.
 (Do sada sam Manna putere koristila samo kao noćne kreme). Naravno, situacija je odmah počela da se poboljšava, ali je previše rano za slike i nešto opširnije i detaljnije utiske. O tome, bože zdravlja, sledećeg meseca, nadam se :)

Ono o čemu nije previše rano da pišem je moja kartonska kesica u kojoj čuvam potrošene proizvode dok se ne završi mesec u kojem sam ih potrošila. Tu su se, tokom avgusta 2014. našli sledeći proizvodi:


1. Avon Naturals piling za telo sa čokoladom, prelepog mirisa koji ispunjava celo kupatilo ali kojeg više neću kupovati zbog štetnih sastojaka koje sadrži. Dobila sam ga na poklon pre par meseci, koristila ga dva puta nedeljno i utisak je ok. Verovatno bi bio mnogo bolji da ne znam kako proizvodi bez štetnih sastojaka više prijaju koži.

2. Alverde gel za tuširanje Nana i bergamot, o kojem više možete pročitati ovde, je najbolji Alverde gel koji sam koristila i ima svaku moju preporuku.

3. Alverde balzam za usne Brusnica i višnja, o kojem sam pisala ovde, je jedini Alverde balzam kojem sam se vratila i koji ću nastaviti da kupujem.

4. Avon Simply Delicate gel za intimnu negu Calming, koji sam recenzirala ovde, više nću kupovati, pogađate već zbog čega? Štetnih sastojaka, naravno.

5. Cleopatra International šećerna pasta, o kojoj sam pisala ovde, mi je služila za depilaciju pazuha uglavnom, ali je više neću kupovati, našla sam joj bolju zamenu :)

6. Mei Lab eterično ulje lavande sam koristila u razne svrhe, o ciljanom tretiranju akni sam pisala ovde a dokrajčila sam ga tako što sam odbijala komarce tokom ovog leta, ako se tako može nazvati. U posudicu sa vodom dodala bih par kapi eteričnog ulje lavande i nisam imala problema sa pobesnelim komarcima koji ulaze u sobu zbog upaljenog svetla. Posudica mi je stajala pored otovorenog prozora.

7. Manna organski shea puter iz gane sa mirisom ylang-ylanga i geranijuma sam već recenzirala ovde i imam samo reči hvale. Na kraju mi je služio kao noćna krema i posle par dana prosijavanja, lice se kompletno naviklo i budila sam se prelepa :))))

8. Manna egzotični puter Božićna čarlija, o kojem sam pisala ovde, mi je služio kao krema za ruke i imam samo reči hvale!

9. Avon Extra Lasting sjaj za usne, nijansa Neverending Nude, je sjaj koji definitivno više neću kupovati. Ja ni ne volim sjajeve nešto posebno, ali sam se za ovu nijansu ponadala da će biti ono što sam tražila. Nije ispunio moja očekivanja, nažalost, a ja sam i dalje u potrazi sa savršenom Nude nijansom.

10. Alexandar Cosmetics turpija za nokte, o kojoj sam već pisala ovde, je totalno razočarenje. Toliko.

11. Proizvod čije se pakovanje ne nalazi na slici, jer sam ga bacila, je Manna sapun sa kamforom, koji sam prvo recenzirala ovde, ali je potrošen sredinom avgusta. Sve moje pohvale i preporuke za sve one sa problematičnom kožom lica.


Podelite:

9 komentara

  1. Prijateljica mi je pričala da je ovaj Avon gel čisto zlo i da izaziva užasan svrab :D

    ОдговориИзбриши
  2. Nakupovala sam Mannu sad kad je bila akcija, totalno si me zarazila :D padace recenzije..Nisi probala eos? Ja sam odusevljena! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam bas imala otpor jer je toliko izvikan brend, ali mnogo mi se dopada-jako lagan i osvezavajuci vocni osecaj na usnama, fenomenalno neguje (a probala sam labela i od Ivic bio shop-a, Dar kozmetike, Freshke gore i Sabi handmade)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislilm da ga najviše nisam probala zbog pakovanja. Preferiram pakovanja u stiku, na odvrtanje i zavrtanje :) Retko kada se odlučim da probam takva pakovanja kao što je Eos, mislim da je to glavni razlog.

      Čekam tvoje recenzije! :)

      Избриши
  4. http://www.monastiriaka.gr/creams-creams-c-209_56.html

    ОдговориИзбриши