Moj favorit među prirodnim osveživačima prostorija - Manna eterično ulje Karanfilić



I dok nisam obraćala pažnju da li su neki proizvodi napravljeni od štetnih sastojaka i da li je nešto zdravo ili ne, nisam volela mirise mnogih sredstava za osveživanje prostora. Jednostavno su mi bili prejaki, gušili su me i imala sam utisak da im treba mnogo vremena da izvetre. U svojoj kući sam ih retko koristila.
A onda sam letos sama izmislila mešavinu vode i eteričnog ulja lavande koja mi je služila da odbije komarce. Osim što je zaista odbijala komarce, ova mešavina koja je stajala u posudici na prozoru je predivno mirisala, blago i prirodno, a da ne govorim o umirujućim moćima lavande o kojima nema ko ne zna ponešto.



Kada sam potrošila lavandu, pokušala sam isto sa eteričnim uljem čajnog drveta, ali to nije bilo to, ni za komarce, ni za miris. U to vreme sam pravila još jednu u nizu porudžbinu kod Manne i odlučila da isprobam njihov karanfilić. On nije bio moj prvi izbor, ali su u to vreme baš bili u nestašici sa zalihama, tako da je karanfilić bio neki peti/šesti koji sam pikirala, ali se nikako nisam pokajala.

Manna eterično ulje Karanfilić dolazi u standardnom pakovanju od 10 ml, u tamnoj staklenoj bočici sa duplim otvorom za kapkanje. Ulje je 100% čisto, nerazblaženo i vrlo kvalitetno, kao i sve kod Manne. Miris nerazblaženog ulja je vrlo jak, aromatičan i oštar.
Koristim ga tako što napunim posudicu vodom i ukapam par kapi ovog eteričnog ulja. Miris, naravno, zavisi od količine razblaženosti vodom. Prostorija dobija lep i prirodan miris. Mogu samo da zamislim kako će biti lepo i zimi kada ga budem stavila na peć, ili neki drugi izvor toplote!


Kao i skoro svako eterično ulje, ne sme se koristiti nerazblaženo, oralno ili spoljno. Posebni oprez za trudnice, bebe i decu.

Kako vi prirodno osvežavate vašu kuću?

Oznake:

Podelite:

2 komentara

  1. Анониман05. јун 2016. 18:26

    Zaista odbija komarce??? Da li je protiv komaraca efikasnije eterično ulje lavande ili eterično ulje karanfilića? I još jedno pitanje, koju količinu vode staviti u posudu, a koju količinu eteričnog ulja? I da li česmovača ili destilovana voda?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Protiv komaraca svakako lavanda! Ja stavim običnu vodu u tacnicu i onda tu par kapi eteričnog ulja, znači ne sme biti mnogo vode. Odbija komarce ali i ostale leteće insekte :)

      Избриши