Manna Ebanovina sapun za čišćenje lica


Ebanovinu sam kupila u setu Besprekorna koža još početkom godine i tek sada je došao njegov red za korišćenje. Koristim ga već skoro mesec dana, dva puta dnevno, a vrlo retko i tri puta, po potrebi. Moji utisci se od prvog dana nisu toliko promenili a oni su sledeći: ipak je za moje lice bolji sapun sa kamforom.
 To ne znači da Ebanovina nije dobra. Možda bi nekome sa masnijom kožom više odgovarala, jer vidim da u opisu na Manna.rs baš potenciraju masnu kožu i višak sjaja. Znači, možda je bolja za one osobe kojima možda akne izbijaju zbog masne i nečiste kože.
Sa mnom to nije slučaj. Moja koža je mešovita a akne i bubuljice se javljaju na suvljim delovima, obrazima.


Sapun Ebanovina dolazi u pakovanju od 90 g i košta nešto malo manje od 600 dinara. Ja sam je kupila u paketu Besprekorna koža koji, osim ovog sapuna, sadrži i Coco Soni sapun i Coco sa uljem čajnog drveta, na koji prelazim posle Ebanovine. Paket košta 1295 dinara i ako ga naručite, ne plaćate dostavu. Možete ga naručiti ovde.
Tamne je boje i ima karakterističan prirodni miris, koji u početku retko kome prija :) Pravi bogatu penu i lepo čisti lice, ali sam primetila da ga moram dva puta nasapunjati kada na licu imam puder. Ne znam da li je do mene, ali imam utisak kao da pena nekako nestaje u dodiru sa kožom koja na sebi ima puder!
Sapun dosta suši kožu i zahteva sloj moisturizera. Ja sam prvo koristila Manhatten Clearface ali sam primetila da se ne slažu tj. da nema željenog efekta čišćenja i zdrave kože. Što nije bio slučaj dok sam koristila Kamfor. Onda sam prešla na Manna puter sa mangom (o kojem ću uskoro pisati) i rezultati su bili odlični dok opet nije naišao period stresa kojeg ove godine NE MOGU DA SE OTARASIM! ##!!jfnfln##$%""#
Situacija je pod kontrolom i bolja je nego sa Manhatten Clearfaceom, ali ja znam da to može i bolje.
Iskreno, jedva čekam da potrošim Ebanovinu i ne verujem da ću je kupiti još nekada. Prosto, mom tipu kože i mom tipu akni ne odgovara. Posle nje ću krenuti sa Coco sa uljem čajnog drveta iz paketa, a onda ću se definitivno vratiti na Kamfor, koji mi je do sada najbolji sapun za lice.

Sastojci: Saponifikovano maslinovo ulje, saponifikovano kokosovo ulje, susamovo ulje, shea puter, ricinusovo ulje, voda, 100% prirodan aktivni medicinski ugalj
INCI: Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Sodium Sesamate, Sodium Shea Butterate, Sodium Castorate, Aqua, Activated Charcoal

sa manna.rs

Da li je neko probao Ebanovinu i Kamfor? Kakva su vaša poređenja?

Podelite:

4 komentara

  1. Ja trenutmo koristim sapun sa ebanovinom, mada mi je koza potpuno ista kao tvoja, masna T zona, sitne bubuljice na suvim delovima lica, meni odgovara. T zonu mi je preporodio skroz, pre njega sam i na njoj imala bubuljice, otkad ga koristim reeetko retko kad se pojavi neka sitna, osim toga sebuma ima u mnoogo manjoj kolicini, stvarno mi je pomogao da popravim stanje koze, jesu mi obrazi za nijansu suvlji otkad ga koristim ali tu su manna puteri da poprave stvar :) Mada jedva cekam da probam taj sa kamforom :D nadam se da nece pogorsati moju osetljivu kozicu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koji puter koristiš?

      Baš javi kako ti se pokazao kamfor!

      Избриши
  2. Ja koristim ebanovinu i sapun sa uljem cajnog drveta plus samo ulje cajnog drveta. Imam jako masnu kožu i tek posle par meseci korišćenja primetim razliku. Ebanovinom možeš da skidaš šminku, a sapun sa uljem čajnog drveta je najbolji za masnu i mešovitu kožu, smiruje upale i čisti kožu, probaj da koristiš oba, jedan ujutru, jedan uveče.
    Ebanovina meni malo isuši lice, ali žela bih da probam i sapun sa kamforom, da vidim koji će mi bolje odgovarati.

    ОдговориИзбриши