Kako ja koristim maslinovo ulje u nezi kose


Pre nego ću početi da koristim već kupljeno Gala Farm maslinovo ulje (u druge svrhe) u nezi, moja kosa je bila u ružnom stanju. Možda bih preterala da sam rekla očajnom, ali ja sam počinjala tako da se osećam. Moja kosa je poluduga, prirodno gusta, kovrdžava i suva.
 Do pre nekih godinu dana nisam imala većih problema, ali onda sam se jednostavno zasitila svih kozmetičkih industrijskih proizvoda sa štetnim sastojcima, i to je počelo da se ispoljava. O licu sam već toliko pisala, a danas je došao red na kosu, o kojoj sam takođe pisala, ali nikako da krenem sa prirodnom negom. I još uvek nisam, ali hoću, za neki mesec, ali o tom potom.

Ono što sada hoću da vam ispričam je moje stanje pre korišćenja ovog ulja u nezi moje kose. Oni koji me prate, znaju da trenutno koristim Diplonu za suvu kosu. Ona je uspela da mi sanira problem sa perutanjem i svrabom, ali mi dosta masti kosu. Naravno, u pitanju je teme i sam koren kose koji se ružno umasti za dva-tri dana a krajevi kose umeju da budu užasno suvi, kao metla.

Kako sam potrošila sve preparate za suve krajeve sa štetnim sastojcima, rešila sam da dam šansu ovom maslinovom ulju, a ujedno i da ga potrošim :)

Iako sam znala da ga treba staviti malo, kada sam ga nanosila prvi put - preterala sam! Kosa mi je bila sva u fronclama, celom dužinom, gde sam ga i nanela. Tada sam ga nanela na suvu kosu. Izgled čvrsto masne kose - ne, nikako!
Već sledeći put sam znala da ga treba staviti manje, što sam i uradila, ali rezultatom opet nisam bila zadovoljna, sve dok ga nisam nanela na mokru tj. peškirom prosušenu kosu. To je bio najbolji rezultat jer su krajevi bili na oko regenerisani a opet ne masni i vlažni. I da, zaista je dovoljna jako mala količina, bukvalno jednom navrnem bočicu (ima širi otvor) za jedan deo kose, i jednom za drugi.

Moja kosa se nije preporodila, ali tome se nisam ni nadala. Mada verovatno hoću u budućnosti, kada krenem sa potpuno prirodnim pranjem i negom kose. Ono što sam postigla je da mi kosa bude naizgled zdravija i da krajevi ne izgledaju ispucalo i suvo.

Ovo je svakako najjeftinija varijanta, mada u budućnosti zaista planiram da probam kokosovo ulje.


Koju prirodnu negu vi preporučujete?

Podelite:

32 komentara

  1. Kokosovo ulje je meni bilo najbolje i najpovoljnije (Beyond) kad se uzme u obzir cena, količina i koliko dugo traje. Ono što bih isto dodala je da se mora oprezno sa uljima, tj. da se ne preteruje. U početku i može češće, ali ipak je bolje zadržati se na 1 u 2 nedelje ako je kosa malo oštećenija i kad se oporavi može 1 u mesec dana ili 1 u 2 ili 3 meseca kao maska koja se drži par sati na suvoj ili prosušenoj kosi.
    Maslinovo ulje sam probala jednom malo ugrejano na suvim krajevima koji su bili isušeni i oštri, i jednom na prosušenim krajevima, takođe je maslinovo bilo malo ugrejano. Krajevi su postali toliko mekani, divni, nisu bili oštri, već sjajni i divni i mekani.
    Mogu pohvaliti još i čičkovo (Sinefarm, on mi pomaže i kod zatezanja kože na temenu, kao i kod stvaranja onoga što liči na temenjaču), avokado i makadamija ulja. Orahovo je kao za tamniju kosu jer hoće da je tamni. Ricinusovo takođe je dobro (on stvarno tamni kosu) i bademovo (sa kojim sam imala minus i plus faza, pa sam ga miksovala sa ricinusovim da bih ga mogla lakše naneti). Volela bih da imam arganovo i za kosu i telo i lice. Ima toliko puno ulja koja ne mogu priuštiti.

    No, nekome neko ulje ne prija, nekome ne prija uopšte nega uljima, a nekome odgovara svako ulje. Neko ih miksuje drugim uljima, neko uz neke biljke.

    Pohvala još i za zeleno Brahmi Amla ulje (Sahul proizvođač), od njega mi je krenula svilena kosa, nestala je ona šlogirana kosa i one šlogirane antenice oko lica koje kad se nadignu, naštrče, izgleda da kao da imam rogove ili neke gmizavce.
    I dobri su i oni starinski recepti za teme i za kosu, ispiranje čajevima ili pravljenje neke tinkture (samo što ja izbacim alkohol iz svakog recepta), pošto lekari (iz svake oblasti) i ja nismo na istim talasnim dužinama, a pošto mi je teško naći kvalitetnog znalca i čoveka lekara (iz svake oblasti).
    Meni je priroda sasvim ok, samo što nekome nešto odgovara, nekome ne. Isto je kao i sa et.uljima, nekome bukne lice od samo jedne kapi et. ulja u 100ml baznog, a neko stavlja direktno jedno kap et. ulja na lice i ništa mu ne bude. Dok čovek ne proba, ne može znati šta mu odgovara.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Hvala ti puno na iscrpnom odgovoru! :*

      Baš sam se nasmejala za šlogiranu kosu i šlogirane antenice.... i moram da priznam da imam isti problem, a meni se još i ukovrdžaju pa dođem kao da se nisam češljala. Baš bih probala onda to Brahmi Amla ulje! Kaži mi nešto više o njemu: gde ga kupuješ i kako ga korsitiš?

      edit: Editovala sam prethodni odgovor jer je imao milion progutanih slova :)

      Избриши
    3. Drago mi je da nekome pomognem i ostavim neki svoj utisak, iskustvo. Ne mora da znači da će svako proći kao ja, ali eto, da se ima neki pregled, uvid. E, neka sam nekoga nasmejala :D

      Ma opušteno, i ja tako gutam redovno slova, i kad sam gladna i kad nisam :D I meni se to oko lica, tj. tu gore oko čela ukovrdža, pogotovu kad je neka vlaga (ili kad se oznojim, ili radim, a to oko čela se nakostreši i ukovrdža najsitnije moguće i bude lepo to tako ukovrdžano, šteta što mi se ne ukovrdža kosa tako kompletno, i onda ako samo prođem rukom, izgleda šlogirano, isušeno, kao da sam izlomljenu slamu stavila na glavu, opreljeno nekako izgleda.).

      Brahmi Amla ulje, zeleno, Sahul proizvođač, sam nalazila po prodavnicama zdrave hrane. Sad se pojavilo neko žuto Brahmi Amla ulje, neke druge firme, ne znam kakvo je po učinku i mirisu, ali vidim da neki nisu baš zadovoljno.
      Ja ovo zeleno utrljavam u teme, tj. koren dlake (kosa mi je tada prljava, suva), odradim i masažu usput i ostatak lepo prođem prstima kroz dužinu jer lepo deluje i na nju. Trenutno samo na koren nanosim dok jedna od mojih prodavnica zdrave ne dobije ovo ulje, pa da vidim da li je ovo žuto ili ovo zeleno (rešava me glavobolje i neraspoloženja kod mene :D ), moram da ga štedim koliko god mogu.
      Pošto je to zeleno tečno i ima puno biljčica, stavljala sam ga jednom nedeljno, prespavam sa njim (kesa pa kapica zimska stavim još neku posebnu tkaninu da ne uprljam jastučnicu, a može i bez kese, i bez kapice, a ako koristiš samo kapicu, uzmi neku koju nikad ne koristiš, koja se istrošila, ali lepo greje :D) i sutradan operem kosu, ali kako su me obaveze stisle, stavljam ga sve ređe i ređe, a pošto sam donekle dovela kosu u ok stanje, mislim da je to sasvim korektno, ali on stvarno može i jednom nedeljno jer nije samo ulje, već je više tinktura. Ako imaš vremena, slobodno možeš ovo zeleno da koristiš jednom nedeljno, na suvu kosu, ne moraš je prati pa onda nanositi.
      Ja ga doduše nikad nisam nanosila kao leave-in ulje, generalno ne radim to sa uljima, uvek dobijem kontraefekat (na kraćoj, kovrdžavoj kosi to može jer se onda loknice definišu i budu sjajnije, a meni se sve ufroncla i ne izgleda baš lepo, osim na plaži i preplanuloj boji kože, a pošto sam ja boje onog Brie sira, izgleda ko da sam iz pećine izašla :D)
      Naravno, možeš i ređe, jednom u mesec dana i ređe. On je divan u svakom slučaju, u kakvoj god upotrebi bio, daje divne, divne rezultate. Isprobaću jednom i taj žuti, čisto da vidim dam i ja sud, ali se nadam da će ova prodavnica u blizini da nabavi Sahulovo Brahmi Amla ulje. Makar zbog mirisa i otklanjanja glavobolje i neraspoloženja i boljeg spavanja (spavam kao beba, miran san, bez svih onih snova i hiljadu života i dešavanja, epizodno nastavljanje, naspavana i nasmejana se probudim).

      Za kokosovo sam i ja primetila da mi je kosa nekako hidrirana, kao da zadržava vlagu, vodu, i sjajnija je, ima onaj vodeniji izgled koji sam imala samo kao mala. Kako sam krenula sa ređom upotrebom nisam imala kontraefekat sa ovim baznim uljima.

      Избриши
    4. Da, umotam kosu u punđu, pa zakačim šnalom, pa na spavanje. Ali možeš i preko dana da držiš ako ćeš raditi nešto po stanu. Ja i tako radim, dok čistim stan, lepo punđica i kapica i radim, najbolje kad se sva lepo ušuškam i pravim onu varijantu vruće pantalone za celo telo i krenem u kompletnu čistku :D

      Избриши
    5. Ulepšavaš mi dan svojim brutalno iskrenim opisima!!! :*

      Čitala sam malo o Brahmi Amla ulju jer sam se baš zainteresovala. E sad, je li ovo žuto ili zeleno? :D http://www.ajur-veda.rs/proizvodi/brahmi-amla-ulje/
      Mada vidim da proizvođač nije Sahul :/

      Kažeš "vodeniji izgled koji si imala kao mala" sa kokosovim. Ja prosto ne verujem da je to moguće bez frizera! :D :D :D

      Što se držanja ulja na glavi tiče, mislim da ću se ja pre opredeliti za dvevnu varijantu, u toku čišćenja stana! :D

      Избриши
    6. :D

      To je žuto (žuto zbog ambalaže), a ovo je to zeleno https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT0oEWB8Ua9zHiUI5FqmAXF3VHZdMkAOT1ZbK0OEYKvOI_VvSA7

      Meni je kosa imala vodeniji izgled od kokosovog, naravno, nakon upotrebe od nekoliko meseci. Verovatno da je zadržavala vlagu, vodu ili je bila sjajnija, zdravija. Isti efekat sam dobijala i alverde šamponima i pre svega balzamima i Kosili šamponom (koji mi ponekad, na žalost, loše sedne za teme glave). Ali kad je čovek lenj :D A i sve postade skupo za moju metarsku kosu :/

      Ma ta varijanta je najbolja, iskreno. :D

      Избриши
    7. Evo ga ovde http://prodaja.zelena-apoteka.com/kupi/brahmi-amla-ulje-100ml-188408, verovatno ću ga odatle naručiti!

      Избриши
  2. Bas sam se nasla u ovim vasim saljivim komentarima(po pitanju kose), meni je prosto neverovatno da se ovde sve zene vole :D u svetu blogova hocu reci, odnedavno pratim sve na sta mogu da naidjem i prosto sam odusevljena koliko sve zene hoce da pomognu :D nemojte me shvatiti pogresno, cesto nailazim na kokoske koje bi svima oci iskopale(zivim u maloj nerazvijenoj opstini punoj ogorcenosti zbog, da kazem, nazatka :D) elem, moja skorasnja ljubav prema blogovima nije bila poenta, htedoh da kazem da jednom nedeljno koristim kokosovo ulje pre pranja kose, nanesem skoro do korena i ostavim ga sto duze mogu, nekad i prespavam s njim. Malo je reci da mi kosa bolje izgleda, lepsa je na dodir, primetila sam da zadrzava vise vlage otkad koristim kokosovo ulje, sto je jako bitno jer mi je kosa bila blago receno kao stara metla(za vestice). Ja sam ga narucila na Manna.rs, ali kao sto je Jeune Fille rekla postoji Beyond, isplativija varijanta, i stvarno se sporo trosi i vredi svaki dinar u mom slucaju, mene je spasilo, vise me nije sramota kad izadjem iz kuce :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žene: ko ih ne zna, skupo bi ih platio :D
      Šalu na stranu, ali razumem te u potpunosti. Kompleksaša je uvek bilo i biće, nažalost :( U oba pola :D

      Da li je po tebi Manna kokos kvalitetniji od Beyonda (zbog cene)?

      Čitam da svi skoro preporučuju to spavanje sa nekim uljem, ali ja se, iskreno, ne usuđujem! Imam utisak da bih ceo krevet upropastila :D

      Избриши
    2. Verujem da bi nasla nacin koji ti odgovara kad bi krenula sa tim, u sustini uopste ne moras da spavas sa njim na kosi, dovoljno je i dva sata da ga drzis preko dana, mada sto duze to bolje :D ja na primer, uvece pre spavanja otopim kokosov puter(hladnije je poslednjih dana pa mu je forma cvrsta), neku malu kolicinu, pocni sa dve supene kasike pa ces videti na dalje koliko ti odgovara, odvajam pramen po pramen i nanosim prstima, probala sam cetkom za farbanje ali to je bio samo nepotreban nered u celom kupatilu :D umocim prste u ulje i nanesem na kosu, sad ti mozda nadjes laksi nacin, ko zna :D ne mora da ti se cedi sa kose, sasvim je dovoljno da kosa izgleda kao kad je mokra i to je to, napravim gumicom visoku pundju, stavim peskir na jastuk i lalam kao beba(znam da cu ujutru imati lepu kosu :D). Ne mogu da ti opisem taj osecaj klizavosti posle pralja, ja prste nisam mogla da provucem ni kroz suvu kosu a kamoli mokru, prava katastrofa, sa ovim uljem sam otkrila Ameriku. I tako da skratim pricu, mogla bih o tome do sutra, moje odusevljenje i dalje traje :D kad smo kod kvaliteta, bitno je da je to ekstra devicansko, hladno cedjeno kokosovo ulje, bez ikakvih dodataka, nebitno koji je proizvodjac. Ispod 24 stepena(ako se tacno secam cifre, ali mislim da je tu negde) je u cvrstom stanju, a preko 24 je ulje, po tome ces najbolje videti da li je stvarno cisto kokosovo ulje bez ikakvih aditiva, sa Mannom neces pogresiti sigurno, dok sam Beyond koristila samo jednom pa ti ne mogu reci iz licnog iskustva, ali se devojke kunu u njega, uostalom je jeftiniji, ima ga mnogo vise i imas ga u svakoj zdravoj hrani, cini mi se i u Merkatoru. Boze sad cu da prekinem :D ja sam se raspisala ali nadam se da sam ti bar malo pomogla :)

      Избриши
    3. Fenomenalno, jedva čekam to da probam i da vidim efekat! Ja ću se ipak odlučiti da ga nosim tokom dana, tako bi mi više odgovaralo :D
      A da li ima veze koji šampon i balzam posle koristiš, u ispiranju?

      Избриши
    4. Kao sto Gospodjica Marijica kaze, kokosovo ulje ce raditi svoj posao koji god sampon i balzam koristis, ja nikad u zivotu nisam iskoristila dve boce istog sampona :D uvek probam nesto novo, i neverovatno ali jos uvek nisam nasla onaj koji odgovara i temenu i krajevima :/ Bitno je samo da nadjes onaj koji odgovara tvom temenu, mada kazu da kokosovo ulje, koje deluje antigljivicno na temenu, resava problem svraba, peruti i iritacija, ali ja se nisam usudila vise od jednom mesecno da ga stavljam na koren kose, ionako se previse brzo masti pa me je strah :D a masku mozda cak i ne moras redovno, ja koristim laganu hidratantnu a ponekad samo naprskam sprejem za lakse rascesljavanje i to je to :)

      Избриши
    5. Puno ti hvala na svakoj informaciji :*

      Избриши
    6. Nema na cemu, meni je zadovoljstvo to sto idem okolo i piskaram komentare :D Nadam se da cu uskoro ugledati tvoj post o iskustvu sa kokosovim uljem ;)

      Избриши
  3. Definitivno kokosovo ulje! Ljudi me konstanto pitaju čime njegujem kosu ili što sam napravila s kosom i odgovor je uvijek - kokos! Ostavim masku preko noći (stavim onu plastičnu haubicu na glavu) i ujutro 2 puta dobro isperem šamponom kosu i to je to! Koristim barem jednom mjesečno, zimi 2 puta jer suhi zimski zrak nimalo ne prija mojoj kosi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super! Da li uopšte neko ima negativno iskustvo sa kokosom? :D

      Da pitam i tebe, da li je efekat drugačiji kada se koristi i prirodni šampon ili je svejedno?

      Избриши
  4. Jedino negativno na kokosu je što ga ne podnosi svatko na licu, ja sam imala malo problema sa začeljenim porama. Ali što se ostalog tiče - kokos možeš jesti, kuhati s njim, koristiti koa maska za lice i kao mlijeko za tijelo. Sve može i još miriše božanstveno!

    Što se tiče prirodnih šampona - to je jedna od najtežih stvari za pronaći u prirodnoj kvaliteti, ali mislim da općenito tako sa šamponima. Iskreno, kokos će funkcionirati koji god šampon koristila.

    No nakon što sam prešla na neki blaži prirodni šampon, nestalo je PUNO problema koje sam imala s kosom - perut (sad ju imam samo tu i tamo nekad), masno tjeme - perem kosu 1-2 tjedno te suhi vrhovi i elektrizirana kosa. Obični šamponi su pregrubi i dosta oštećuju kosu i tjeme - zbog toga masno tjeme i suhi vrhovi. Od šampona ti preporučam Korresove (na blogu imam onaj protiv peruti - oni su između prirodnih i običnih) te Urtekram i alverde. Alverde zaista ima dobre i šampone i regeneratore, trenutno imam alverdeov regenerator s bademom i arganovim uljem, postoji i šampon.

    Inače, neki mogu i potpuno bez šampona ili neki koriste regenerator umjesto šampona ili neki koriste sapun - kao onaj čuveni Dr. Bronner's. Bitno je imati u vidu da ne funkcionira svaki šampon za svaku glavu i pripremiti se na isprobavanje. Ja sam ih isprobala sigurno 10-ak prije nego sam našla pravi.

    Nadam se da te nisam zadavila sad :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U potpunosti si u pravu i nikako nisi udavila, tako da bez ustručavanja! :) I puno ti hvala :*

      Baš sam nestrpljiva da isprobam!

      Избриши
  5. Da se nadovezem na komentar o unistenom krevetu ako se prespava sa uljem. Ja to nekad radim i jedino unistim jastuk ako ne stavim nesto sto ce mi sigurno drzati kosu da ne ispadne, ali to su oni mali cetvrtasti jastuci koje i koristim za tu namenu.

    Koristila sam i orahovo ulje za koje kazu da je za tamniju kosu iako mi je kosa plava, tada bila jos plavlja tacnije blajhana i nije mi potamnela kosa od tog ulja, a bila je jako lepa.

    Koristila sam jos i cickovo. Ostalih se ne secam da sam stavljala. Maslinovo i valjda ricinus preporucuju za guscu kosu i brzi rast, ali meni je kosa kao griva, gusce ne moze, a i ne zelim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :D

      I moja kosa je baš gusta, ali nisam primetila da mi je maslinovo nešto dodatno progustilo, a to što kažeš, ne bih ni volela :) Doduše, ionko ga stavljam samo na krajeve.
      Ricinusovo sam samo jednom probala i ista priča, prvi put staviš mnogo iako misliš da je to malo i kosa bude sva u fronclama od masnoće :) Posle ga više nešto nisam isprobavala na kosi, samo na obrvama :)

      Избриши
  6. Kosa ti izgleda super! :) Nekoliko puta sam koristila maslinovo ulje za kosu, ali ja sam ga nanosila sat-dva pre pranja, i posle bih oprala šamponom. Nisam primetila značajne rezultate, a očekivala sam dosta. :( A sada, kako razumem, ti to koristiš nakon pranja, i ne ispireš? Meni je kosa na pojedinim mestima već duže vreme strašno suva i nekako beživotna. Nikako ne uspevam da joj vratim vlažnost... U poslednje vreme koristim ricinusovo ulje, ali ne znam da li da nastavim, jer nema nikakvih rezultata. Koje bi ulje, sem kokosovog (koje nisam probala, a svi kažu da je odlično), moglo da pomogne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! :)
      Iz nekog mog iskustva, kada se ulje stavlje pre pranja kose, ima taj negujući efekat, ali mora dugo da stoji, i na temenu. Ovaj način, na koji sam ja koristila maslinovo ulje, je dobar za oporavak suvih krajeva. Bar naizgled. I da, ne ispira se.
      Kokosovo bi trebalo da je najbolje za kosu, a mogla bi da probaš i arganovo. To bi bio moj neki "željeni niz". Ili da nađeš to Sahulovo Brahmi Amla ulje. Sa uljima treba biti uporan, mada treba napraviti i malu pauzu. Ja to posmatram ovako: ako mi ne odgovara posle tri nedelje, neće mi odgovarati nikad :)

      Избриши
  7. Hvala puno! :)
    Probaću najpre sa maslinovim, pa, ako ne pomogne, tražim sledeće. Neko ulje će valjda morati da mi odgovara! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu! Javi kako se pokazalo, kako god bilo! :)

      Избриши
    2. Juče sam probala maslinovo ulje na mokroj kosi. Već se primećuje razlika. :) Nije ništa fascinantno, ali bolje je nego što je bilo. Nadam se da će uz redovno korišćenje biti još bolje. :) Nameravam da kupim bademovo ulje za lice, pa ću i njega probati na kosi. :D

      Избриши
  8. Odlično drago mi je da je bolje a verujem da će biti sve bolje i bolje. Nemoj da zaboraviš da tu i tamo napraviš pauzu a obavezno javi kako bude išlo i sa bademovim. To ulje nikada nisam probala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na savetima.
      Pa, htela sam da vidim kako će se pokazati kod skidanja šminke sa očiju, pošto sam čitala da je dobro za to, a ujedno i neguje taj deo lica, kao i trepavice. Usput sam pročitala i da je dobro za negu kose, kao i za njen rast, te smatram da ne može da škodi. Javljam! :)
      Samo se nadam da je ono bademovo ulje koje nude u apotekama čisto bademovo ulje. Ne znam koliko je cena od 150 dinara realna... Moraću da se raspitam pre nego što kupim.

      Избриши
    2. Nema na čemu!
      Bademovo ulje nije skupo ulje a cena, naravno, zavisi od proizvođača. Marigold ulja svi hvale i kažu da npr. ulje semenki grožđa nije ništa nekvalitetnije od istog ulja skupljeg proizvođača a i ja im verujem. Njihovo je 300 din za 50 ml (http://www.marigoldlab.com/prirodna-kozmetika/proizvodi/ulje-badema.html) a tu je negde i AromaTea (http://webshop.aromaterapija.co.rs/proizvod.aspx?id=38), međutim od njih ništa nisam probala, mada planiram :)

      Избриши
    3. Upravo sam probala bademovo ulje. :) Kupila sam u apoteci Galafarm ulje, piše da je hladno ceđeno, košta oko 200 dinara. Stavila sam ga na kosu sat vremena pre pranja (tako piše na pakovanju ulja). Dosta je retko, tako da se prilično lako ispralo. Već sada primećujem da mi kosa izgleda manje suvo, i mekša je. Ne mogu da očekujem svilenkastu kosu, jer prirodno nije takva. Kad sam je oprala stavila sam samo nekoliko kapi maslinovog na krajeve. Prvi utisak je jako dobar. Probaću i da ga mešam sa ricinusovim, a možda i da ga nanosim kao maslinovo, bez ispiranja. Sve u svemu, nisam pogrešila što sam ga kupila. Kasnije ga testiram na licu. :))

      Избриши
  9. Super! Sada si zainteresovala i mene da ga probam kada potrošim moja! :)

    ОдговориИзбриши