Jeftiniji prirodni sapuni * Prirodni sapuni do 100 dinara


Alverde Biljna ulja

Kada sam rešila da pređem na kozmetiku bez štetnih sastojaka, najviše sam se koncentrisala na negu lica. Onda sam prešla na telo.
A tek onda sam videla kako je koža mojih ruku nekako suvlja nego što mi se pre činilo, u odnosu na ostatak tela. Kada bih ih namazala kremom sve bi bilo super, ali bez kreme se videla razlika od dela ruku koje perem više puta dnevno običnim sapunom. To nisam primećivala dok nisam prešla na negu bez štetnih sastojaka.

Onda sam rešila da pređem na zdravije i prirodnije sapune. Probala sam razne a sada ću vam preneti moje utiske o jeftinijim sapunima, do 100 dinara, a to su Alverde, Himalaya i Eco Product. Mada, moram odmah da kažem da nisam baš sigurna da je Himalaya skroz bez štetnih sastojaka. Nisam sačuvala pakovanje i sada baš ne mogu sa sigurnošću da se setim, ali mislim da je sadržao parfem ili tako nešto.


Alverde Jagoda

Do sada sam probala Alverde Jagoda, Biljna ulja, Verbena i Divlja ruža, Himalaya Krem & Med i Eco Product Lavanda. Pošto baš i nisam planirala da pišem o njima jer sa njima samo perem ruke, nisam ni čuvala pakovanja. Ovih nekoliko sličica je sa mog Instagram profila.

Svi ovi sapuni su mi više odgovarali od prethodnih izvikanih marki koje koriste i veštačke i štetne sastojke. Međutim, moj sud je ovakav:

Himalaya
Osim što mislim da nije u potpunsoti bez štetnih sastojaka, vrlo brzo se i troši i nije me zainteresovalo da probam neki drugi.

Eco Product
Osim što lepo miriše i lepo peni, brzo počinje da se ljigavi.

Alverde
Najbolji od ova tri. Dugo traje i dobar je. Moj omiljeni je Jagoda ali sam ga kupila samo jednom i više nikada jer se ne sviđa mom mužu. (A jedva sam ga ubedila da ne kupujemo više druge, pa moram da istrpim :) ) Imaju slabiji miris (Biljna ulja i nemaju miris, ako mene pitate) ali moje ruke više ne izgledaju suvljikavo posle pranja, u odnosu na gornji deo kože koji nisam oprala tim sapunom, tokom pranja ruku :)
Zamerka je ta što nema više mirisa, bar u DMu u Nišu.


 Alverde Divlja ruža

Koji je vaš omiljeni sapun do 100 dinara? A da ne sadrži štetne sastojke :)



Podelite:

2 komentara

  1. Zeljković ima jako dobre sapune, ne ljigave se i ne raspadaju, što je za mene bio pozitivan šok posle korišćenja Eco producta.

    ОдговориИзбриши