Avon parfem Today Tomorrow Always AMOUR


(Ne, ovo nije trava, ovo je moj novi tepih :D )

Došlo je vreme za novi miris, došlo je vreme za novi parfem! Ne samo zato što je kraj (neposojećeg) leta i početak nove sezone već sam potrošila moj prethodni Nuit od Avona.
 Oni koji me znaju, znaju i da ne volim da mešam mirise, pa ne započinjem sa korišćenjem više različitih parfema, o kom god dobu dana da se radi, ili sezoni.


Već razmišljam da nije ovo veselo raspoloženje s početka posta proizvod ovog parfema? Ako odbacim tu pretpostavku, ostaje mi samo realna činjenica da me ovaj parfem osvežava, da mi miriše ženstveno i nežno cvetno.
Dobila sam ga na poklon i nisam verovala da će mi se svideti, ali prevarila sam se, baš mi se sviđa!


Svi Avonovi Today Tomorrow Always, ili skraćeno TTA :), parfemi su luksuzniji parfemi te kuće. Tri osnovne linije su, dakle, Today, Tomorrow i Always, ali umeju da naprave i njihove podlinije, kao što su In Love, Heart i njima slične, mada nisam baš sigurna koliko ih trenutno ima i koje su aktuelne uopšte, i da li su. Bilo kako bilo, Amour je jedna od podlinija koja dolazi u pakovanju od 30 ml. Kada se pojavio, njegovo zaštitno lice je bila glumica Olivia Wilde, kao i svih TTA parfema, zamenjujući Salmu Hayek.


Avon ovaj parfem svrstava u cvetnu kategoriju i obećava um u stanju konstantne zaljubljenosti i sreće :) Ono što ja mogu da kažem je da parfem vrlo prija, ne guši i meni daje osećaj svežine, ženstvenosti i neke lakoće postojanja, ako bih pokušala da romansiram osećaj :)
Ako bih ga svrstavala u kategoriju doba dana ili godine, rekla bih da je ovo dnevni i prolećni parfem. Što se postojanosti tiče, ja duboko verujem u to da je to individualni osećaj i da sa dužim korišćenjem, počinje kraće da traje. Odnosno, čula se navikavaju na taj miris i više ga ne osećaju uvek i svuda, što ne znači da je tada postojanost slabija, za druge ;) Na stvarima se, međutim, oseća jako dugo ;)


Ova mešavina latica jasmina, magnolije i đurđevka je zaista vrlo prijatna mojoj ličnosti i koristila bih je opet.

Da li ste vi probale Amour i kako vam se čini? Koji je vaš omiljeni TTA?


Podelite:

0 komentara