Alverde loison za telo Landpartie (Limeted Edition)


Ovaj losion je prvi losion od Alverdea koji sam probala. Od Alverde mazalica poznajem samo mleko sa belim čajem i jasminom i u poređenju sa njim sam očekivala nešto mnogo blaže i vodenastije, ali sam se prevarila. Ovaj losion je vrlo lepe gustine za losion.
Iz fazona ga zovem Seljački losion (Landpartie - selo na nemačkom) i kupila sam ga krajem jula u DMu za 259 dinara. Spada u grupu ograničenih izdanja i dolazi u klasičnom Alverde pakovanju od 250 ml.
Ono što me je prvo pozitivno iznenadilo je gustina, a potom i miris. Navikla sam da Alverde proizvodi uglavnom nemaju neki intenzivni miris, ali ovaj losion to ima. Miriše lepo i ženstveno, kako iz Alverdea kažu na aromatične biljke, voće i cveće, otud verovatno i naziv selo, sa svim njegovim blagodetima.


Hidratacija je vrlo dobra i ja nemam na šta da se požalim sa ovim losionom, naprotiv, ima svaku moju preporuku!


Sastav ovog losiona je klasičan za Alverde proizvode.

Da li ste ga vi probali i kakvi su vaši utisci?

Podelite:

2 komentara

  1. Da li si možda isprobala proizvode Dr Hauschka?
    I da li si možda isprobala ružinu vodicu za negu lica? Npr. ovu: http://www.sinefarm.co.rs/sr/index_katalog.htm

    ОдговориИзбриши
  2. Dr Hauschka mi je preskupa pa se nikada nisam usudila da probam nešto od njih :(
    Za Sinefarm nisam čula dok nisam posetila ovaj link :) Nisam sigurna da su u potpunosti bez štetnih sastojaka?

    ОдговориИзбриши