Mixa 24H lagana hidratantna krema za balans kože 6%


Ovu Mixa kremu sam kupila na preporuku drage blogerke i online drugarice :) Coke Radojičić. Tada baš nisam bila sigurna da li je to to jer mi je samo rekla da koristi Mixu 6% i ja sam tamo januara ušla u Lilly i kupila je za 639 dinara. Na korišćenje je došla tek ovog meseca, jer sam trošila druge nagomilane kreme.
Mixa dođe nešto poput pola medicinska, pola drogerijska krema. Meni ne odgovaraju ni jedne ni druge, ali prvo volim da probam (kad je već imam) pa da znam da mi ne odgovara. Za Mixu sam i verovala da će mi odgovarati jer mi je njihova micelarna super.





Mixa proizvodi su namenjeni osetljivoj koži. Ova krema obećava 24 časa hidratacije, balans između suvih i masnih delova kože i izgled bez sjaja tokom celog dana.
Kod mene se to nije pokazalo tako. Možda bi mi za zimu i odgovarala, ne znam, ali sada mi je prejaka i topi se na licu. Mat efekat zaista ne postoji.


Mixino zaštitno lice je Estelle Lefebure, francuski supermodel :)


Pakovanje je dobro. Volim kreme za lice u tubi jer mi se nekako čini da postoje najmanje šanse da kreme previše dođu u kontakt sa vazduhom, da nešto upadne u njih i sl. Miris je medicisnki i to mi nikako ne odgovara, pogotovo od kada koristim proizvode bez štetnih sastojaka i pravu prirodnu kozmetiku. Sada mi sve ovo drugo miriše preteško i veštački. Mixa krema je srednje tečne teksture i zaista deluje lagano, ali posle sat vremena ja već osećam da mi je preteška na licu.

Kako, po Mixi, da znate da je ova krema za vas? Uradite ovaj test.


Ja sam odgovorila potvrdno na prva dva pitanja, ali ovaj proizvod ipak nije za mene.


Osim 6% hidratantnog glicerina, ova krema sadrži i regulišući bakar, kao i matirajući puder. Ono što je dobro je da nema parabena, štetnih alkohola i drugih sastojaka koje izbegavam.


Međutim, ovo je daleko od onoga što ja želim :(

Što se samih akni tiče, mislim da je ova krema počela da me iritira, posle nedelju dana korišćenja. Ova krema sadrži parfem i veštački miris, što mislim da iritira moju kožu. Više je neću kupovati sigurno.

Podelite:

4 komentara

  1. Odgovara mi za zimu,ali i tada kada udjem u neku topliju prostoriju,bas se brzo zamastim!! :/ a to ne zelim... Koristim je preko noci,i za to mi je ok. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam prestala da je koristim posle nekih nedelju dana, jer mi je pogoršala stanje. Ja ću je najverovatnije iskoristiti da mažem ruke ili noge :)

      Избриши
  2. Krema je fenomenalna. Ja je koristim vec duzi vremenski period. Meni se lice oporavilo od nje. Inace imam osetljivu kozu. Ja sam odusevljena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da tebi odgovara!

      U kom smislu ti se lice oporavilo?

      Избриши