Manna Coco Soni sapun


Svi koji me znaju, znaju i da sam oduševljena Mannom! Preporučujem je svima, i dobijam samo pozitivne feedbackove od osoba koje su je probale. Bog nek' poživi Mannu! :)

Coco Soni sapun sam naručila u paketu Besprekorna koža negde februara meseca i ceo set je koštao 1295 dinara. Ovaj sapun se može naručiti i samostalno za 735 dinara.
Ovo je ustvari piling sapun. Prvo nisam umela da ga korsitim, tj. da ga nateram da peni :) Treba malo više pod vodom da se trlja da proradi. A onda je milina! Ja takvu penu nisam nikada videla u životu! Toliko je bogata i gusta!


Sapun izgleda kao kreda :) i dolazi u pakovanju od 70 g (ovaj što košta 735 dinara je od 120 g). Nema intenzivan miris a čisti fantastično kao i svaki Manna sapun. Ne suši lice mada ja odmah nakon njega nanosim Manna masku za lice sa alginitom. Posle Coco Sonog sapuna, moje lice je izuzetno meko i lepo na dodir i izgled. Definitivno sapun koji ću nastaviti da koristim, a sigurno ću ga nekada probati i za telo.


Coco Soni sapun koristim dva puta nedeljno, uveče i posle njega nanosim već pomenutu masku. Nemam nikakve kontraindikacije, nus pojave, alergije i osipe. To je jedna stvar od koje sam se baš plašila kada sam počela da prelazim na kozmetiku bez štetnih sastojaka.


Novih akni više nema a crvene fleke se polako sužavaju. Mislim da bi ceo postupak išao mnogo brže da koristim i neki dnevni moisturizer bez hemikalija, ali moram prvo da istrošim ove koje imam, a onda definitivno uzimam i neki Manna puter za lice. Tu i tamo mi izađe po neka bela bubuljica ali to je od znoja, usled ovih velikih vrućina, ili od naočara za sunce baš tu gde stoje :) (Imam jako osetljivu kožu). Ali bitno je to da u roku od dan/dva nestanu bez traga :)

Podelite:

8 komentara

  1. UUUUUUUUUUUU bas super,ako ti odgovara!! :D Imala sam onaj od Ebana,ali na duze staze,mi nije davao neke rezultate!! Ali se slazem da im je ceo asortiman,vrlo primamljiv!! :) A nikako da se odlucim za neki njihov puter!! predlozi mi??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E sad si me baš uplašila što ti nije odgovaralo na duže staze! Ja taman pomislila da sam našla konačno rešenje!

      Što se putera tiče, ne bih znala šta da ti predložim jer još uvek nisam našla rešenje ni za sebe, ali mislim da ću za lice prvo probati onaj shea zlatni. Preporučila bih ti da ih kontaktiraš, opišeš stanje svoje kože i efekat koji želiš, pa da ti oni preporuče neki. Tako je uradila moja sestra pa ću ja sačekati da vidim kako će se njoj pokazati za dan :)

      Избриши
  2. Ovaj sapun sam zelela da isprobam. :)
    Kad sam narucivala zadnji paket zamolila sam ih da mi posalju uzorak ovog ili onog sa maslinovim uljem, i poslali mi sa maslinom. Ne znam da li nisu imali ovaj. A vidim da ga i nema na lageru.
    Kako ga koristis, kvasis ga sa vodim skroz ili nakvasis lice umesto sapuna?
    Javi kakav je za tusiranje ako isprobas, za to sam ga najvise i htela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Skroz ga pokvasim vodom, dobro pokvasim, i jako trljam dok ne proradi. Svako sledeće korišćenje je lakše :)

      Za telo su mi rekli da može direktno sapun na kožu tela, zato bih sačekala da kupim novi, pa da ih koristim posebno :D

      Избриши
    2. Da li ima lep miris, na sta mirise? I da li osim sto ti omeksa kozu, da li je procisti? Npr. smanji broj mitisera, to me posebno zanima. :)

      Избриши
    3. Miris ne umem da odredim, ali je blag, gotovo neutralan.
      Odličan je za sve vrste nečistoće, pa i za mitisere. Baš lepo očisti kožu, izjednači je i posvetli. Ja nemam neke posebne mitisere i proširene pore, ali koliko se sećam, nemaš ni ti?
      Mada verujem da bi još bolje "pomogao" osobama koje imaju izražene mitisere i pore, kod njih bi se verovatno više i primetilo :)

      Избриши
    4. Ja nemam bubuljice i akne, ali mitiseri su odjednom poceli da mi se stvaraju. Ni njih nisam imala i onda samo odjednom, pretpostavljam isto zbog hormona kao sto je i koza pocela da se susi. I to je jedno vreme bilo toliko smesno, bukvalno odem na ciscenje lica i posle par dana eto ih nazad, tom brzinom su se pojavljivali. Sada malo sporije, ali tu su. Znam da sapun ne moze da ih spreci niti ocisti skroz, zato i ne uzimam kozmetiku namenjenu tome, idem na ultrazvucno ciscenje lica i uzivam. :)

      Избриши
    5. Baš čudno! Dobro je da znaš da ti bar ti tretmani odgovaraju!

      Избриши