Manna Božićna čarolija egzotični puter


Božić u sred jula! Ovaj puter sam naručila uz pomoć Manninog servisa pri kraju naručivanja, kada ti na dva minuta ponude nešto što se ne odbija. Izgleda da su sa tim prestali, jer zadnja dva naručivanja nisam dobijala takve ponude.
Bilo kako bilo, tako sam uspela da kupim ovaj puter od 15 ml za 200 dinara. I naravno, nisam se pokajala :)
Odlučila sam da ga koristim za negu ruku.

Egzotični puter Božićna čarolija ima prelepi miris, moj do sada najomiljeniji od Manne. Za to je zaduženo eterično ulje slatke pomorandže. Osim njega, tu je i eterično ulje karanfilića.

Kao što sam rekla, ja ovim puterom negujem svoje ruke i nokte, u čijoj nezi sam veoma zahtevna jer radim sve kućne poslove a imam vrlo nežnu kožu ruku koja ne podnosi agresivna sredstva za čišćenje.

Kada smo već kod toga, malo sam gledala mađarsku Mannu i nije mi bilo dobro kad sam videla kolika je njihova ponuda i da imaju i sredstva za čišćenje kuće. Hoću i jaaaaaaaaa!

Moje ruke su perfektno hidrirane i zaštićene sa ovim puterom, kao i moji nokti. Posle nedelju dana korišćenja zanoktice su se drastično smanjile a nemam ni ispucalih delova po prstima, od tečnosti za sudove. Super sam zadovoljna.
Jedino čime nisam zadovoljna je čvstoća ovog putera, tj. volela bih da je malo mekši. Nije tvrd kao ovaj sa geranijumom i ylang ylangom, ali nije ni kao kajsija, koji mi po mekoći najviše odgovara :)

Manna ovaj puter preporučuje za negu suve kože, kao i protiv osipa, za popravljanje raspoloženja, protiv nastanka fleka i izbeljivanje istih, kao i bora, protiv svraba i manjih oštećenja kože, za grubu kožu stopala, tokom hladnih vremenskih uslova, protiv strija, ujeda insekata, umora mišića i zglobova, za tretiranje ekcema i zapaljenja, olakšava disanje a kažu i da je afrodizijak, pa kome šta treba! :)

Međutim, ovaj puter ne preporučuju trudnicama, bebama i maloj deci. 


Sastav je divan i u potpunosti prirodan, osim već pomenutih eteričnih ulja, tu je shea puter kao osnova i limonen, prirodni sastojak eteričnih ulja.

Moja topla preporuka! Ovaj puter je na zalihama  i sada možete iskoristiti priliku da ga kupite poslednji put.

Podelite:

4 komentara

  1. meni je žao što Manne nema kod nas, zvuči super ovaj body butter :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vi imate mnogo veći izbor zdravije kozmetike! :)

      Избриши
  2. I ja sam ga narucila na isti nacin kao i ti, u poslednja dva minuta. Nazalost, tek sam kasnije videla da ima karanfilic u sastavu i da nije za trudnice, tako da sam ga prosledila mami. Ona ga koristi za fleke na licu od sunca i zadovoljna je, a ja sam jedino uspela da uzivam u praznicnom mirisu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E šteta! Možda si mogla da ga sačuvaš za posle trudnoće? :D

      Избриши