Avon Footworks intenzivna krema za zadebljalu kožu stopala


Ovo je moja omiljena krema za stopala od Avona. Možda nema miris kao Planet Spa kreme, ali imam utisak da bi ova krema oporavila i najgora stopala. Izuzetno je gusta i zaista radi ono što je proizvođač obećao.
Intensive Callus Cream dolazi u plastičnoj tubi od 75 ml i lako se koristi. Nije skupa a ume da bude na velikom popustu jednom u 4 meseca otprilike i da košta 160 dinara samo, kao prošli put kada sam je ja naručila. Vrlo je bogata i dovoljna je manja količina da se dobro nanese na cela stopala. Ima opojni miris mente.


Healthy? Ne znam baš.


Mada bi moglo da bude mnogo gore, ova krema ipak sadrži sastojke koje sam rešila da uklonim iz svog života zauvek.


Proizvođač preporučuje nanošenje dva puta dnevno. Ja to nikada nisam uradila, ali ja ni nemam velikih problema sa kožom stopala. Moja preporuka onima koji ne izbegavaju štetne sastojke je da ipak nanose jednom dnevno, posle tuširanja i da posle obavezno obuju čarape. Krema je malo gušća i može izazvati lepljivi osećaj.

Podelite:

0 komentara