Alverde gel za tuširanje Nana i bergamot


Da sam tražila savršeni gel za tuširanje za vrele letnje dane - ne verujem da bih ga našla! Ovaj gel je kupljen totalno randomly za 165 dinara u DMu, negde krajem maja. Kako sam sa korišćenjem počela tek pre nekoliko dana, po vrućinama, oduševila sam se!
Alverde proizvodi obično imaju blag miris, dok ovaj gel ima intenzivan i osvežavajući miris nane i stvara onaj relax & detox osećaj, tokom korišćenja, a možda i malo posle. Osećaj hlađenja je takođe prisutan. Blaže je teksture od npr. Frangipanija, vodenastije, ali nije voda-voda, već lepo razblaženi gel.
Ja nemam običaj da se samo istuširam i ne namažem nekom mazalicom jer mi je koža suvkasta (leti je i dobra!) međutim jednom sam istuširala samo noge (uhvatila me je neka kiša, ja napolju u japankama, pa sam brzim hodom pokupila i nabacala po celim nogama - da ne znam kako sam se dobacila do butina - mokru prašinu i zemlju. Kad sam došla kući, obučena - u mini suknju :) - sam skočila u kadu i ovim gelom istuširala cele noge, tj. sve gde sam imala tu zemlju i blato) i nisam ih namazala losionom, i moja koža se uopšte nije osušila, pobelela i isperutala se!
Lepo svi zagovornici prirodne kozmetike kažu da nam ne trebaju svi ti silni proizvodi i da jedan dobar može da zameni njih pet, ali mene sve nešto strah da probam. E pa sada me više nije toliko strah :)


Bergamont? Zanimljivo.
U potpunosti se slažem da je hidratacija na zadovoljavajućem nivou.


Klasičan Alverde.

Imate li vi omiljeni letnji gel za tuširanje?

Podelite:

6 komentara

  1. Daaa :). Jako mi se dopada Oriflame Discover Brazilian Passion gel za tuširanje, super miriše, voćno- osvežavajući miris :).

    ОдговориИзбриши
  2. Volim sve sto mirise i ima mentu! Posebno leti.
    Moj trenutni sampon je od mente, tusiram se manna sapunom koji sadrzi mentu (pre njega kupovala Dr. Bronner isto organski sapun od peperminta), cak sam uzela i njihovo etericno ulje od mente, ali od gelova za tusiranje do sada nisam uzimala nista sto mirise na mentu. Uglavnom su to bili mirisi kokosa, vanile, cokolade i slicno. Sad si me zainteresovala za ovo, sigurno cu ga pogledati kad odem u DM, ali nisam sigurna da cu uzeti jer koristim Mannu, mada ko zna.

    ОдговориИзбриши
  3. Jos je bolji grejpfrut i bambus, mmmm :D a vanila i mandarina, loodilo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovala ili ne, vanilu i mandarinu baš trenutno koristim a grejpfrut i bambus još uvek nisam! Slaba sam nešto sa isprobanim Alverde gelovima, kad bolje razmislim!

      Избриши