Alexandar Cosmetics turpija za prirodne nokte


 Već dugi niz godina koristim jednu te istu turpiju iz Karike (ima je na slici ovde) a za ove delfinčiće sam se sasvim spontano odlučila kupujući druge stvarčice u Alexandru. Kupila sam je negde krajem marta i koštala je 50 dinara.
Ono što posle prve upotrebe mogu da kažem je da je sasvim ok ali ja ću se ipak vratiti mojim ljubičastim cvetićima.
Ova je slabija što se oštrine tiče i deluje mi da će dosta kraće trajati tj. da jeova šmirgla slabijeg kvaliteta.


Sve u svemu, ova turpija sigurno vredi ovih para i nikako nije pogrešan izbor, kao neke iz Avona koje sam probala, na primer.


Proizvođač kaže da je ovo profesionalna turpija, ali kada bih je svrstavala za koje je klijente, rekla bih da je za one sa ne tako jakim noktima kao što su moji :)

Podelite:

2 komentara

  1. Stigla mi cetka danas, napravila sam prvi blog recenziju kao sto sam obecala, nemoj mnogo stroga da budes :S trenutno nisam bas mnogo zainteresovana za blogovanje u smislu da me mrzi da pravim profesionalne fotke za to i da sve namestam u milimetar, ali hocu kasnije kad se malo vise zainteresujem. Uglavnom nadam se da ce neki od mojih postova koristiti tebi ili nekom drugom. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super!!! Dolazim da te čitam uskoro! :*

    ОдговориИзбриши