Diplona Professional Repair Profi šampon i balzam za kosu

Edit 💡: Na isti način se otvaraju i Natura Siberica tečni sapuni, u nastavku teksta pročitajte kako!



O Diplona šamponima i balzamima sam prvo pročitala na nekom blogu, ali sada nikako ne mogu da se setim koji je to blog bio :(  Pozitivna iskustva + preporuka zajedno sa mojim očajnim stanjem kose i eto mene negde polovinom januara u Lillyju kako kupujem ovaj duo za 465 dinara svaki :D Na korišćenje su došli tek pre par nedelja, kada sam potrošila Avon Naturals Avocado & Macadamia.

Oni koji me prate, znaju da mi je kosa bila u užasnom stanju, praćena iritacijom, svrabom i peruti. Očigledno sam se i prezasitila silikona, dimetikona, SLSa i koječega drugog. U trenutku kada sam kupovala Diplonu, vodila sam računa samo o tome da kupim nešto bez silikona. Sada kada sam mnogo više u štetnim sastojcima nego tada, znam da nisu samo silikoni štetni, ali ću ipak potrošiti ova veeeeeeeelika pakovanja :D
Za početak, moram da priznam da mi je trebalo sat vremena da otvorim ove proizvode! Nisam glupa i tupava, ali ja stvarno nisam umela da ih otvorim! Ja sada ni ne znam kako sam uopšte i uspela, i da li bih umela to da ponovim! Da ne pričam da sam ukucavala u google Kako otvoriti Diplona šampon! I nisam našla rešenje, osim da su još neke devojke imale problema, pa mi je bilo lakše malo :D
Iako na vrhu ima strelicu, ja stvarno nisam ukapirala kako da otvorim. Vrtela sam i pritiskala na po milimetar, vukla pumpicu, mućkala... bukvalno silovala, ma nema šta nisam, a onda je odjednom izletela pumpica na gore! Meni to nije delovalo kao da tako treba ali sam videla da šampon izlazi i rešila da ga više uopšte ne diram i da tako trošim ovih 600 ml, polu-otvoreno, kako to meni izgleda. Nekako sam to ponovila i sa balzamom i sve u svemu izgleda da to tako treba da izgleda, a kako ne umem da objasnim kako sam to izvela, evo slike


EDIT : Čitateljka Mirjana i njen muž inženjer otkrili tajnu!!




A sada, idemo redom:

Diplona Professional Šampon Repair Profi

Kako proizvođač kaže, nema silikona i za suvu i oštećenu kosu je. Moja kosa je suva prirodno a oštećena od suvoće :D, dakle ne farbam se i ne tretiram je toplotom, pogotovo kada pređe +15-20C!
Šampon ima lep miris, nekako citrusan, mada ne sasvim, ali treba mi mnogo više od jednog istiskivanja pumpicom, kaži ga minimum tri, za moju gustu, kovrdžavu i kosu dužine do grudi. Pri samom pranju mi se kosa mrsi i dosta opada. Nema bogate i guste pene na koju sam navikla sa Avonovim šamponima. Posle ispiranja šampona, moja kosa žudi za balzamom. Dobro je iscedim, prosušim peškirom i nanesem balzam.




SLS, Cocamidopropyl Betain koji se ne zna da li je priroda ili sintetika, PEG, parfem...Ono što se više neće naći u mojim budućim šamponima!

Utisci nakon potrošenog proizvoda: Ovde

Diplona Professional Balzam Repair Profi

Balzam za suvu i oštećenu kosu. Oba proizvoda su obogaćena proteinima pšenice i pantenolom koji kosi daju glatkoću i svilenkasti sjaj a balzam omogućava i lakše češljanje, kako proizvođač kaže, a sa čijim efektom se ja zaista moram složiti. Posle tri stiska pumpicom, balzam ravnomerno rasporedim po dužini kose, uvijem u peškir i sačekam par minuta, minimum 3-5. Tokom ispiranja kosa je super meka i nežna a kada se osuši, i sve do sledećeg pranja, kosa je izuzetno meka, toliko da jedva pravim frizure :D (moja kosa je inače meka).

Svako drugo pranje sam koristila i Alverde Aloe Vera & Hibiskus pakovanje ali stvarno nema potrebe jer kosa zaista previše smekša!

Što se sastava tiče


on i nije loš, kakav je mogao da bude :D

Ono što mi je najpozitivnije kod ovog šampona je to da mi se kosa oporavila u smislu da više nama iritacija i svraba. Ali, ono što ne valja je to da je sada kosa počela da mi se masti mnogo brže! Koren kose, tačnije. Bukvalno vidljivo se masti i već sam za pranje posle dva-tri dana, što ranije nije bio slučaj: moja kosa se i nije mastila, možda tek posle ne znam kakvog maltretiranja i čačkanja negde petog dana!

Ovaj duo ću sigurno potrošiti do kraja, a za to će biti potrebno dosta vremena s obzirom na pakovanje!
Eto, zaboravila sam da pohvalim pakovanje u smislu da tako težak  i glomazan proizvod ustvari samo i treba da radi na pumpicu, nikako na istiskivanje ili okretanje.
Ali, sada znam da će moja sledeća perilica za kosu da bude sapun!!! (za tu namenu :D)


Podelite:

12 komentara

  1. Jel možeš samo da mi kažeš kako si ga na kraju otvorila,ja sam ih kupila i bukvalno nemam ideju kako pumpicu da nateram da iskoči😂😂😂😂

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bukvalno ne znam kako, ali stvarno! Već je prošlo dve godine od tad i više se ni ne sećam, ali znam da sam se mnogo mučila. Cimaj ga i pomeraj, možda i tebi upadne slučajno! Srećno!!!

      Избриши
  2. Jesi li uspela da ga otvoris
    Ja sam danas kupila i vec pola sata se mucim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bukvalno nemam drugo rešenje nego secanje na silu :D :/

      Избриши
  3. E devojke, otvorila sam balzam (ali vi mozete isto sampon jer je isto pakovanje!) Kao Ana ja sam svoj proizvod silovala kako sam znala i umela. Sta sam tacno uradila na kraju da se otvori je:
    Okretala sam onaj narandzasti deo u smeru koji pokazuje da treba, ali istovremeno sam vukla onako jako, krvnicki, kao da hocu da iscupam. Ubrzo (posle recimo 20 sekundi) sam deo bukvalno iscupala. Mehanizam je malo ispao, tj. feder je ispao kao i vrh sam, ali ja sam taj feder prvo gurnula unutra pa onaj deo koji pritiskamo, i polako pritiskala (posto ga je feder vracao) i krenuo balzam da izlazi, tako da radi :D
    Ne znam da li ce ispasti kada okrenem naopako, ali radi! Jej! Ne izgleda bas kao sa slike, jer je meni jos jedan beli deo izbacen, mada bih mogla verovatno da ga gurnem nazad, ali ne bih da cackam. Ovo se sve desilo pre jedno pola sata, i radi lepo za ovih 5-6 pumpanja sto sam stavila (znam da preterujem ali nije mi zao)
    Ako se plasite da polomite, uvek mozete samo ono da odvrnete i skidate sa one "slamke" ili da nagnete dok vam ne istece, ali eto da se nadje neki odgovor kako otvoriti!
    Srecno svima koji muku muce otvarajuci ovo cudo! :* :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno ti hvala što misliš na blog i čitateljke! :*

      Sada mi je smešno ali kad se setim tog nerviranja dok sam ga otvarala... dobro je da ih nisam bacila! :D Ne znam zašto su ga toliko zakomplikovali!

      Избриши
  4. Zato ja imam muža inžinjera pa mi on rešava probleme tog tipa.��
    Ovako se otvara:prvo okrenete crni deo ispod narandžastog vrha, pa onda narandžasti i iskoči vrh!
    Veliki pozdrav ��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha onda bi trebalo da prodaju i po jednog inžinjera uz šampon :D
      Sad ozbiljno, bravo za muža i hvala tebi što si podelila iskustvo sa nama! <3

      Избриши
  5. Evo ja pokusavam inzenjerov nacin al nesto mi ne ide. Vec pola sata pokusavam. Ismejala sam se zbog ovoga sto sam nasla jer sam i ja kucala-kako otvoriti diplona sampon :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Diplona bi definitivno morala da promeni pakovanje! :D :D :D

      Mora da uspe, probaj u suprotnim smerovima u isto vreme da okrećeš!

      Избриши
  6. Imam njihov balzam i malo je reći da sam oduševljena! Pogledaj moj blog ako želiš i zaprati me ako ti se svidi :* svetlepotebyandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши