Yuco Hemija Multiactiv antibakterijski gel za trenutnu dezinfekciju ruku


Ovakvu jednu stvarčicu uvek volim da imam u torbi kada sam napolju. Volim da su mi ruke uvek čiste, a jasno je da ih napolju ne mogu uvek oprati vodom i sapunom. Ovo nije zamena za vodu i sapun, ali mi služi kao prva pomoć kada tako ne mogu oprati ruke.

Baš ovaj gel sam kupila u DMu za samo 83 dinara. Dolazi u pakovanju od 70 ml guste tečnosti bez mirisa, ako izuzmemo alkohol :)


Proizvođač kaže da uništava famoznih 99,99% bakterija. Bez vode i bez brisanja. Dovoljno je istisnuti malo tečnosti i protrljati je među dlanovima. Oseti se jak miris alkohola i par sekundi postoji lepljivi osećaj. Nemam osećaj opranih ruku, ali bar znam ni da mi ruke nisu u onoj količini prljave da ih nisam tretirala ovim gelom ili vlažnim maramicama.





Jeftin proizvod koji sigurno može dobro doći na putovanju, dužoj šetnji...


Yuco Hemija proizvodi sve Multiactiv kozmetičke preparate, kao i Baš Baš, 365 Alba, Sun Kiss, ali ja nikada nisam probala te proizvode.

Ovo je sastav proizvoda




Podelite:

2 komentara

  1. Koristila sam ga u srednjoj, i uvek su drugari pitali ko je doneo rakiju u školu. xD Prešla sam na Lilijev zeleni, samo da me ne bi isto pitali, i od tada samo njega koristim.

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si me nasmejala!
    Onda ja svakako prelazim na taj kad potrošim ovaj :D

    ОдговориИзбриши