Potrošeno u aprilu


Prosto ne mogu da verujem kako je april proleteo! Za mene je to bio jedan stresan mesec, ali je moje lice počelo baš baš da se čisti i izgleda lepše, pu pu da ga ne ureknem :D
Mesec kada sam po prvi put isprobala Mannu i La Roche Posay, mesec u kojem sam izgorela na suncu (!) i izvadila iz ormana zimsku jaknu i čizme, mesec još jedne (nadam se poslednje) selidbe i mesec kada sam naučila da radim polutretman i higijenski tretman lica, elektroforezu lica i depilaciju šećernom pastom.



Što se potrošenih kozmetičkih proizvoda tiče,  ima ih manje nego u martu, ali i više onih sa prirodnim sastojcima :)






1. Avon Footworks Intenzivna krema za zadebljalu kožu stopala - Moja omiljena krema za svakodnevnu negu stopala od Avona. Vrlo bogata, gusta i supernegujuća krema, minty mirisa. Mislim da može da oporavi i najgoru petu.

2. Dove Invisible Dry antiperspirant u stiku - O njemu sam već pisala ovde. Standardno dobri Dove.

3. Avon Simply Delicate Gentle Gel za intimnu higijenu - Još jedan favorit proizvod među gelovima za intimnu negu. Jedini proizvod koji sam, posle odluke da prelazim na prirodne sastojke, opet kupila jer ne mogu da nađem adekvatnu zamenu.

4. Avon Care Youth Restore Krema za ruke sa kolagenom - O njoj sam već pisala ovde. Kupila sam je na preporuku, ali je ja ne bih preporučila dalje, jer nisam zadovoljna negom noktiju. Jeste, ova krema to ni ne obećava, ali ja to tražim od kreme za ruke.

5. Alverde Aqua gel za umivanje lica - Kao što sam već pisala, ovaj gel je preblag za mene i ne zadovoljava moje potrebe u smislu temeljnog čišćenja.

6. Veoma Zdrava Krema Losion za čišćenje problematične kože - Njegovu kompletnu recenziju možete pročitati ovde. Ukratko, ovo je dobar proizvod za masnu kožu, ali posle početnog oduševljenja, shvatila sam da "ne čini čuda" i da ga više neću kupovati.

7. Alverde Balzam za usne sa nevenom - Moj prvi balzam za usne sa prirodnim sastojcima! O njemu sam pisala ovde i nakon što sam se odvikla od Labella Classic, Alverde balzami su moji favoriti!

8. Avon Planet Spa Blissfully Nourishing Puter za telo sa afričkim shea puterom - Ovaj puter sam već recenzirala ovde. Nemam ništa da mu zamerim, osim sastava :D

9. Jelena zaštitna krema - Moja prva krema za lice potpuno prirodnog sastava koju sam recenzirala ovde. Mislila sam da mi u potpunosti odgovara, ali sada vidim da je moje lice bolje, kada koristim nešto drugo, tako da je više neću kupovati.

Podelite:

4 komentara

  1. Vidim da i ti takodje koristis avon kozmetiku :) poz
    http://tijana1995.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jeste, ja sam bila redovni konzument :) I dalje sam, ali polako se okrećem kozmetici sa prirodnim sastojcima. Kod Avona sam najviše volela to što sam bila sigurna da niko pre mene nije otvorio proizvod u radnji :) Bilo bi super kada bi Avon ubacio neku liniju sa prirodnim sastojcima!

    ОдговориИзбриши
  3. baš me zanima Avon krema za stopala!
    to je nešto što mi je trenutno jako potrebno :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne verujem da postoji osoba kojoj ne bi odgovarala!

      Избриши