Freshka Gora Medeni balzam za usne Narandža


Medeni balzam za usne sam probala na preporuku Nancy sa My beauty notebook. Do tada nisam nikada čula za Freshku Goru i njihove proizvode, ali surfujući po njihovom sajtu našla sam dosta toga interesantnog. Iskoristila sam besplatnu dostavu i napravila svoju prvu porudžbinu kod njih, u kojoj se našao i ovaj balzam za usne.
Paket je stigao u roku od dva dana. Freshka Gora se ne trudi toliko oko samog izgleda paketa, kao npr. Manna. Ni sama pakovanja nisu bog zna kako inventivna i privlačna, ali odavno sam apsolvirala to da je najbitnije ono unutra.


Ovaj balzam za usne dolazi u pakovanju od 4g i košta 150 dinara. Odmah po otvaranju oseća se prelepi miris. Sam balzam je malo čvršći i treba nekoliko puta preći preko usana. Ipak, ne traje na usnama kao Alverde balzami (da ne govorimo o Labellu). Ja imam tu naviku da mi usne stalno budu vlažne od balzama, pa možda izvoljevam. Bitno je to da je hidratacija dobra, a ja stvarno nemam problema sa suvom i ispucalom kožom usana (baš zato što imam tu maniju da ih stalno mackam) da bih znala kako se tu ponaša Medeni balzam.
Sve u svemu, ovo je dobar proizvod, ali ja ću se ipak vratiti Alverde balzamima. Neka ovo bude moj second best od prirodnih balzama za usne :D

Sastojci su savršeni



Da li ste vi probale Medeni balzame ili neki drugi Freshka Gora proizvod?

Podelite:

7 komentara

  1. Koristila sam ovakav ali Nana, bio je fantazija :) Mama je imala ovaj, ali mi se nije dopao, miris je preintezivan..
    Korstila sam i neke njhove sapunčiće, a i dalje mi, tj već 2 i po godine traje njhov mini inhalator. :)
    Da li znaš gde u Bgu mogu naći njihove proizvode?

    ОдговориИзбриши
  2. Ana, pogledaj po zdravim hranama. Meni se čini da sam ga videla u jednoj zdravoj hrani u Novom Sadu, pa ih onda sigurno ima i u Beogradu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Nasla sam na njihovon sajtu spisak gde ih ima sve :-)

      Избриши
  3. Imala sam medeni balzam cimet i sapune sa cimetom i medom i kakaom i baš sam bila zadovoljna! :) Kupila sam ih na mini sajmu kod starog merkatora. Na ovim mini sajmovima se često može naći dosta prirodnih proizvoda, sapuna, balzama, krema...

    ОдговориИзбриши
  4. Imaju i od narandže? To već nisam znala. :D Imam od vanile (više miriše na kinder jaje), ali mi je mnooogo tvrd. Ali volim narandžu, zašto je nije bilo kad sam kupovala?! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U njihovom online shopu može samo od narandže da se naruči :D

      Избриши
  5. Hej, i ja sam pisala o njihovom medenom balzamu :) http://ivak88.wix.com/prirodnakozmetika#!freshka-gora/cr7z Pozdrav!

    ОдговориИзбриши