Farmasi Arganoil krema za ruke


O turskoj kozmetici Farmasi sam samo slušala a onda sam odlučila da je probam, jer me je, naravno, privukao natpis 0% paraben. Naravno, privuklo me je i argan ulje i jako jeftina cena od 119 rsd u DMu.
Farmasi Arganoil krema za ruke dolazi u pakovanju od 75 ml, u plastičnoj tubi.
Na samoj tubi piše i da je ovo nov proizvod i da podmlađuje kožu. Dalje, Farmasi kaže:


a ja mogu da kažem da je krema stvarno dobra, kako za ruke, tako i za nokte, što je kod mene veliki plus i nešto presudno da bih kremu opet kupila. Ima malo jači slatkasti miris, uobičajen za kozmetiku sa arganovim uljem, koji se dugo zadržava na rukama. Vrlo lepo neguje i štiti. Ono što zameram je malo pakovanje (ja volim kada su kreme za ruke bar od 100 ml) i sastav koji nije onakakv kakav bih volela da je :D



Sve u svemu, vrlo dobra a povoljna krema, koju svakako vredi bar probati, a verujem i da će joj se svako, ko ne prelazi na prirodne sastojke, sigurno vratiti.

Podelite:

1 komentara

  1. Arganovo ulje je verovatno nesto sto ja volim najvise na svetu, kada su ovakve stvari u pitanju! :) Nisam obracala paznju na nju u dm-u, ali sada hocu sigurno :)

    ОдговориИзбриши