Christian Lacroix NUIT parfem


Ovaj parfem tj. parfemska voda spada u Avonove premium mirise. Dizajnirao ga je lično i personalno Christian Lacroix, a ako se dobro sećam, Nuit je drugi po redu, koji je dizajnirao za Avon.
Ja sam ga dobila na poklon prošle godine a pošto sam od onih žena koje ne mešaju parfeme, tek sada je došao red na njegovo korišćenje.
 Moram da priznam da sam bila uzbuđena i jedva sam čekala da ga probam, pošto mi se dopao na mirisnoj stranici u Avon katalogu. Spada u kategoriju cvetno-orijentalnih parfema i dolazi u pakovanju od 50 ml.
Posle prvog nanošenja stiče se utisak da je prejak i preintenzivan i da neće izvetreti nikada. Automatski se stiče i utisak da je noćni parfem, da nije za svaki dan, ili da je bar zimski. Međutim, posle par dana se navikneš. Iako je i dalje intenzivan i jak, više nemaš utisak da on nosi tebe, već da ti nosiš njega.
Posle 10 dana od prvog nanošenja mogu da kažem da sam zadovoljna, iako on nije moj idealni parfem kojem ću se sigurno vratiti. Da sam od onih koje pametno koriste parfeme, bio bi moj parfem za veče i specijalne prilike. Moram da napomenem i to da se muškarcima izuzetno sviđa ;)


Na poleđini kutije Avon kaže da sadrži opojno cveće, eliksir ambera (čiji miris ja volim) i ponoćni mošus. Meni miriše moćno i ako bih određivala ciljanu grupu korisnica, rekla bih da je za jaku i samouverenu ženu.


Kada sam rešila da pređem na kozmetiku sa prirodnim sastojcima, nisam imala u vidu parfeme i mirise uopšte. Ovo je moj prvi parfem čiji sam sastav pročitala. Baš me interesuje šta je u stvari <1017517-001>?


Podelite:

1 komentara

  1. Imala sam crveni ali bio je baš jak i više je mama koristila. Iako je i ovaj dosta jak, nekako mi se više dopao od crvenog. Trajnost ovih parfema je odlična, a čini mi se da mogu trajati vječno jer se ne troši brzo :)

    ОдговориИзбриши