Avon Footworks krema za tabane i stopala


Beautiful Sole Support Cushion Cream
Virtual Pad Technology

Moja omiljena krema za negu stopala je upravo iz Avona (Intenzivna krema za zadebljalu kožu), ali kada sam pre par meseci u katalogu videla ovu, morala sam da je probam, zbog sve te mekoće u tekstu i na slici :)
Ova krema dolazi u standardnom pakovanju za Avon kreme za stopala, od 75 ml i u srednje čvrstoj (taman kako treba) plastičnoj tubi. Kako proizvođač kaže:


Moja stopala su ok i negovana, pa nemam problema, ali ono što primećujem u poređenju sa dosadašnjom negom Intenzivnom kremom, ova krema je slabija u smislu nege i hidratacije, tako da je zbog toga, između ostalog, više neću kupovati.
Sama tekstura kreme je lagana i mlečna, a miris je takođe neutralno mlečni, kao neke medicinske kreme. Brzo se upija u kožu, međutim, ne ostavlja neki poseban osećaj mekoće.

Sastav:










Puno štetnih sastojaka, kojih se polako rešavam :)

Sve u svemu, koristila sam mnogo bolje kreme po učinkovitosti i ako meni sa ok kožom nije nešto, mogu zamisliti razočarenje kod onih koji imaju ispucale pete i sl.

Podelite:

2 komentara

  1. Od Avona Planet spa kremice za stopala su dugo moj izbor, a Footworks sam probala samo jednu, znam da je bilo nešto heel... :D i bila je jako dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni Planet Spa sa šea puterom savršeno miriše i dosta je dobra, mada mi je Footworks Intenzivna za nijansu bolja po pitanju nege. Ali zato miris ne može da se poredi :)

      Избриши