Alverde krema za ruke Neven


Došao je red i na kremu za ruke sa prirodnim sastojcima, po prvi put. Baš razmišljam, hvala bogu na DMu i Alverdeu jer bih morala duplo više novca da trošim :D
Kremu sa nevenom sam kupila početkom maja za 235 dinara.
Krema dolazi u klasičnom pakovanju za kreme za ruke i u količini od 75 ml. Mene inače odmah privuče proizvod koji sadrži neven jer je odličan za regeneraciju, ali ova krema ima miris koji mi nikako ne prija, tako da je više neću kupovati. Obično mi se čini da se mirisi Alverde proizvoda ne zadržavaju dugo na koži, ali izgleda da je to slučaj sa mirisima koji mi se sviđaju :)
Oni koji me prate znaju da gutam kreme za ruke, i da mi traju manje od mesec dana. Takođe, znaju i da sam zahtevna što se nege tiče, pogotovo što se nege noktiju tiče u samoj kremi. Ova krema, iako je mlečno-vodenaste strukture i upije se za manje od minut, ipak ima dobru hidrataciju, a i ne primećujem neke nove zanoktice, što će značiti da ih nema :)
Ipak, samo zbog mirisa, probaću neke druge kreme za ruke


Potpisujem sve što kaže proizvođač.

Mene je prestao da interesuje sastav Alverde proizvoda jer znam da je najboje moguće za tu cenu, ali koga dodatno interesuje sastav ove kreme, evo ga:


Podelite:

2 komentara

  1. Jaaako sam zbunjena, kupila sam ovu kremicu, ali ona miriše na CITRUSE kojih nema u sastavu! A ne na neven o.O da nisu slučajno strpali onu kremu za stopala sa narandžom i ruzmarinom u ovu ambalažu?! :0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha ne znam šta da ti kažem :) Ja se sada više ni ne sećam mirisa, ali nadam se da takve greške njima ne bi smele da se dešavaju!

      Избриши