Alverde gel za tuširanje Frangipani


Moj prvi gel za tuširanje od Alverdea, i sa prirodnim sastojcima, uopšte. Oni koji me prate znaju da sam se polako opraštala od stare (nakupovane) kozmetike i da je 99% novih kupljenih proizvoda sa prirodnim i zdravim sastojcima. I tako sam prošlog meseca kupila ovo limitirano izdanje Frangipani.
Sam gel za tuširanje dolazi u pakovanju od 250 ml i koštao je 179 dinara. Pakovanje je super, količina takođe, jedino što zameram pakovanju je nepostojanje neke zaštitne trake ili sl. što bi garantovalo da proizvod nije otvaran, mirisan i isprobavan u samom DMu.


Ovaj gel za tuširanje je vrlo blag, blagog mirisa, i izuzetno prija mojoj koži. Gelast je i osvežavajuć a hidratacija kože je fantastična. Ja svakako vidim i osećam razliku u poređenju sa gelovima za tuširanje sa štetnim sastojcima, iako još uvek koristim jednu takvu mazalicu :)
Sve u svemu, ja i moja koža volimo Alverde i prosto mi je žao što ranije nisam otkrila njihove gelove. Sada ću ih sve isprobati :)

Podelite:

0 komentara