Afrodita Salon Exclusive Vita Derma Acne ampule


Sa kozmetikom Afrodita sam se prvi put srela ove godine, kada sam upisala kurs za kozmetičara-estetičara. U stvari, bolje je da kažem da sam se prvi put srela sa Afroditinom salonskom linijom Salon Exclusive, specijalno namenjenom za kozmetičke salone. Sva njihova pakovanja su velika (kreme za lice, maske i pilinzi od 200 ml!) i mogu se kupiti od njihovih predstavnika na terenu koji ti (telefonski - bar kod mene) naručeni proizvod dostavljaju u veoma brzom roku, vrlo moguće i istog dana.
Kako sam se odlučila da isprobam baš Acne ampule?
Radeći sa već pomenutom kozmetikom, videla sam da mi ne šteti licu a glavni razlog je taj što sam otkrila elektro-forezu (jono-forezu) ampulama koja mi je, kao kozmetički tretman, najviše odgovarala. Neinvazivno, nema bola, nema crvenila, nema upala!
Prvo sam radila sa vitaminom C, ali to nema veze sa aknama. Za akne sam prvo odabrala ampule gentamicina od 80 mg. Za jedan tretman su potrebne dve ampule, jer su male. Posle par njih sam probala klindamicin ampulu, verujući da će mi se još bolje pokazati jer je uže specijalizovana. A onda sam rešila da isprobam i Afroditine koje su baš za to što meni treba.


Ove ampule koštaju 850 dinara i dobijamo 5 komada od po 1.5 ml, što je dovoljno za 5 tretmana. Pakovanje je odlično i pregledno, a opet je sve na svom mestu.


Samo pakovanje ampule je plastično a tečnost je uljana više nego vodena. Po dodiru sa kožom je veoma hladna, kao menta, i ima i takav miris.


Kao što vidite, ampule se mogu koristiti i samostalno, bez aparata sa galvanskom strujom, ali ja ih tako nisam probala. Koristila sam u proseku jednom nedeljno, nekada i dva puta, zavisno o mogućnosti i slobodnom vremenu. Moje krajnje iskustvo nije loše, ali pošto sam radila i sa gentamicinom i klindamicinom, utisak je da mi najviše prija gentamicin ampula.

Gentamicin 80 x2, 54 dinara x 2 =  108 dinara i najbolji rezultat
Klindamicin 1.5 ml = 250 dinara
Afrodita 1.5 ml, 850:5 = 170 dinara


Afrodita garantuje da ampule ne sadrže parafin, vazelin, silikone, parabene i parfem. Nema ni dodatih konzervanasa. Međutim, ima PEGa i famoznog CIpa broja. Sve u svemu, probala sam ih i to je to. Nisam prezadovoljna i ako opet budem radila jonoforezu ampulama protiv akni, biće to svakako gentamicin.

Poseban oprez za trudnice, dojilje i osobe mlađe od 15 godina kojima se ova ampula ne preporučuje!

Podelite:

2 komentara

  1. Анониман30. мај 2014. 20:55

    Zanimljivo deluje, moglo bi da se isproba. Mada bih probala i gentamicin ampulu kad vec kazes da je iz tvog iskustva ona najbolja. Da li gentamicin ampula moze da se koristi samostalno kod kuce na opisan nacin? Da li moze na slobodno da se kupi u apoteci?
    Iva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Amplula može da se kupi bez recepta u apoteci, ali nisam sigurna da može da se koristi samostalno, bez aparata, kod kuće. Ako i može, mislim da je rezultat bolji sa aparatom, jer on i služi da bi ampula bolje prodrla u kožu.
      Mislim da ne može da škodi, ali je ipak bolje da se posavetuješ sa nekim stručnim licem, u apoteci na primer :)

      Избриши