Manna sapun za čišćenje lica sa kamforom


Sa Manna kozmetikom sam se upoznala početkom ove godine na najbezvezniji mogući način: preko banera Koji je vaš tip kože na nekom sajtu, koji je u to vreme baš bio aktuelan :) Kliknula sam, uradila neki test kojim nisam bila zadovoljna, ali me je nešto drugo zainteresovalo da tu ostanem i browsingujem njihove proizvode, sada više ni ne znam šta. Sve u svemu, kupila me je neuniformisanost, originalnost i potpuno prirodni sastojci!
 Vrlo brzo sam pravila svoju porudžbinu a prva stvar koju sam izabrala bio je ovaj sapun. Pa da li biste vi odoleli ovakvom opisu da imate problematičnu kožu i totalni breakout u tom trenutku?
Moja porudžbina je stigla za 2-3 radna dana (znam da me je hvatao vikend i da me je to baš nerviralo!) u dobro zaštićenom i totalno eko-green-natural pakovanju. Svaki sapun je pakovan isto, samo je nalepnica drugačija. Ceo paket je izgledao ovako:


sa personalizovanim propratnim pismom, vizit karticom i poklonom! Profesionalno i za svaku pohvalu, nema šta! Moram da napomenem da je i dostava bila besplatna, jer sam naručila i jedan od njihovih paketa koji je to omogućavao. Sve u svemu, celokupnim iskustvom sam bila prezadovoljna!

Međutim, sa testiranjem ovog sapuna sam krenula tek početkom ovog meseca, jer sam u to vreme koristila nešto drugo, a ja sam od onih koji vole da ne mešaju, već da isteraju jedan proizvod do kraja, kad god je to moguće :)
Kada sam počela da koristim sapun sa kamforom, bilo mi je mnogo čudno jer sapunom nisam umivala lice već 10 godina! Potpuno sam zaboravila na taj osećaj, ali sam se brzo navikla. Uostalom, to i nije neka tehnika da sada od toga pravimo dramu :)
Sam miris kamfora mi se nikako ne sviđa i težak je, ali bar se ne zadržava dugo na koži. Nema veštačke pene, ali ova njegova prirodna je vrlo lepa i prosto kremasto čisti lice. Kako sama Manna kaže, trebalo im je skoro 6 meseci da ga naprave, ali je vredelo jer je moje lice super očišćeno i od kada ga koristim nije mi izašla niti jedna nova akna. Doduše, radim i tretmane antibiotikom, ali ova kombinacija mi svakako odgovara a i primetila sam da moja koža stvarno lepše izgleda kada koristim prirodnu kozmetiku.

Dalje, Manna kaže da se može koristiti i za kupanje, ali to nisam probala i ne verujem da ću. Prvo, koža tela mi je čista i na njoj nemam bubuljica (hvala bogu! još mi i to fali!) a kao drugo, sam taj osećaj suvoće i zatezanja posle sapuna ne bih mogla da istrpim i na telu. Moje lice ne zateže bog zna kako i tako da ne mogu da se nasmejem, ali opet nema one glatkoće tokom npr. umivanja kao što ima posle gelova, ali to je i očekivano sa sapunima, a ja se u ovaj sapun baš nekako pouzdam da mi nikako ne može biti loš.

Međutim, oprez za trudnice, decu i osoba koje boluju od epilepsije, astme ili visokog krvnog pritiska! Oni ne smeju koristiti eterično ulje kamfora!


Sastojci: saponifikovano kokosovo ulje, destilovana voda, saponifikovani kokosov puter, saponifikovani shea puter, eterično ulje kamfora, bela glina.

Sapun sam platila 500 dinara, bio je na akciji i opet bih ga kupila jer je stvarno savršen.

Da li ste vi probali ovaj sapun ili nešto drugo od Manne?

Podelite:

10 komentara

  1. Još uvek nisam probala njihove sapune za lice, ali jesam probala više različitih putera i 2 sapuna za kosu.

    Dobra recenzija, ovo bih probala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!

      Upravo sam videla na tvom blogu da smo imale istu reakciju na Mannina pakovanja i da si u velikoj meri zadovoljna. Sutra ću pročitati sve postove jer sam baš zagrizla za njihove proizvode, mada kupovinu moram da odložim jer sam nakupila dosta zaliha kozmetike.

      Избриши
  2. Анониман14. јун 2014. 08:14

    Dobra recenzija, iako nisam probala ovaj sapun. Kupila sam do sada 3 od kojih 2 redovno uzimam po vise puta, nedavno sam narucila treci (drugi miris) eto da malo isprobam i do sada sam svim sapunima bila zadovoljna. Koristim neke za lice, neke za kosu, neke za tusiranje. Na licu divan osecaj nakon pranja njihovim sapunima, posebno ako prvo operem onim sa maslinovim uljem koje sam dobila kao poklon (mini pakovanje). Tusiranje predivno iako se miris ne zadrzava nazalost, koza je super nakon tusiranja i mazanja njihovim puterom. Jedino imam ponekad problem sa pranjem kose, nekako imam utisak da ne isperem sve iako ispiram i po 20 minuta. :S Mozda zbog toga sto ne ispiram sa sircetnim rastvorom?

    Od putera sam probala one koji su mi slali mini pakovanja, kajsija mislim, organski shea puter koji mi se dopao i veliko pakovanje koje sam sama narucila a to je miris Pomorandze i Iylang Iylanga. Iako se mnogima miris tog putera nece svideti, i meni je bio cudan na pocetku, jer istina je cudno nam mirise prirodno nakon koriscenja vestackih proizvoda, ali meni je njihov puter super. Imam ga skoro godinu dana i jos je ostalo 1/3 znaci ekonomican je, a mazem ga i na lice i na telo. Pomogao mi je kod suvoce jer mi se koza susila dosta. A probala sam pre njih sve i svasta, cak i po savetu dermatologa La Roche Posay koja je vise nego duplo skuplja, kratko traje i ne hidrira kao Mannin puter.. Jeftino, dugo traje, prirodno i deluje. Sve pohvale za Mannu od mene.

    P.S. Imam i Kokos puter koji bozanstveno mirise na Rafaelo kuglice, mazem ga na kosu, lice, nekad i telo i usta, odlican je. Stavljam ga u cokoladno. Super proizvod.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ovako opširnom komentaru :*

      Uh, to pranje kose! Ja se ni ne usuđujem jer mi je kosa dugačka i gusta, i sa šamponima imam problem da ih isperem dobro, ko zna koliko bi onda trebalo da ispiram sapun? :( A baš sam merkala onaj njihov set Zdravi pramenovi!
      Meni ovih dana treba da stigne puter sa kajsijom! Reci mi, je li se dobro razmazuje?
      Ja imam Organski Shea puter iz Gane sa mirisom ylang ylanga i geranijuma. Ne sviđa mi se miris :) ali mi je i mnogo težak za razmazivanje, ne topi se uopšte.

      Ja sam totalno nazadovala dok sam koristila La Roche Posay (evo posta sa slikama http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/06/la-roche-posay-effaclar-duo-gel-za.html) i tada mi je bilo najjasnije da meni ovako prirodni proizvodi najviše odgovaraju!

      Избриши
  3. Анониман14. јун 2014. 13:56

    Ja perem sapunima pa odustanem, vratim se na sampon pa ponovo probam sapunima, ali uvek imam osecaj da nije sve isprano, a kad osusim imam osecaj da imam sapun na temenu, lol, ne znam kako. Mozda treba sircetni rastvor nakon pranja da stavim kako i pise kod njih ili je mozda do mene, mozda ja nesto pogresno radim, ali uvek imam osecaj da je nesto od sapuna ostalo cak i nakon susenja kose.

    Od sapuna imam Ledena cokolada, Coco kakao i Dolce Vita. Ledena cokolada je izvrsna za tusiranje narocito kad je ovako toplo, ali znam da nije za lice iako sam je probala. Coco kakao koristim za lice jer je blag, nekad i za kosu. Dolce vita isto za lice je dobar i za tusiranje, citrusan je pa ko voli takve mirisne note nece promasiti. On i Ledena cokolada mirisu i pre nego sto otvoris paketic, mogu se koristiti i za garderober. Meni ova poslednja ledena cokolada stoji neraspakovana, zao mi da ga otvorim pa ga samo mirisem i drzim kao ukras. Pakovanja su im predivna. :)

    Sto se tice putera od kajsije on se lakse razmazuje od putera sa mirisom pomorandze, nekako je i gladak za razliku od ovog drugog, verujem da bi ti se lakse razmazivao. Isti slucaj je i sa onim drugim njihovim koji su mi poklonili, ne secam se da li je premijum ili organski shea puter, jedan od ta dva je isto bio super za razmazivanje, lepo mirisao, ali sledeci koji cu naruciti je Kakao puter.

    La Roche sam uzela po savetu dermatologa, Nutritic, kostala je oko 2500, ne secam se tacne cene, namazem je i vrlo brzo nakon mazanja moja koza bude kao da je i nisam nicim mazala, suva, bukvalno sam morala svaki cas da mazem. Zbog toga mi se brzo trosila, a nije jeftina. Na moju srecu malo pre nego sto se bocica potrosila sam saznala za Mannu, porucila puter i od tada samo njega mazem. Prvo operem lice sapunom posle toga stavim puter i koza mi je hidrirana ceo dan. Uvece samo ponovim postupak. Njihovi puteri i sapuni su mi bukvalno zivnuli suvu kozu, koja je zbog problema sa hormonima pocela da se susi iznenada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zamisli kad mi je danas stigao paket!!! I puter sa kajsijom! Odmah sam ga probala i fantastičan je, baš kao što kažeš, lagano se razmazuje tako da će biti super i za nežnu kožu oko očiju! Mnogo sam srećna! :D

      Uh, mislim da bih i ja isto tako prošla sa kosom, mada ne znam koliko bih tog sirćetnog rastvora morala da kupim da isperem celu kosu?

      Ti si baš isprobala dosta od Manne, blago tebi! Sad si me baš zainteresovala za tu Ledenu čokoladu!

      Za LRP ću ti odgovoriti tamo na postu :D

      Избриши
    2. Анониман15. јун 2014. 09:52

      Drago mi je da ti se dopao puter od kajsije. :)) Ja jedva cekam da potrosim ovaj od pomorandze i narucim Kakao puter, videla sam da mu hvale miris, ne sumnjam da ce mi se svideti.
      Nista te ne kosta da pokusas sa sapunima kosu da operes, ali mislim da ces i ti imati isti utisak kao i vecina nas, a to je ma koliko ispirali uvek osecaj da nismo dobro isprali. :D Ja ne znam vise sta da radim i gde gresim. :))

      Isprobala sam dosta, i vec imam omiljene proizvode koje cu narucivati, a nekako mi se ne da druge da isprobacam, plasim se da mi se nece svideti miris i onda mi je to bacenih 500 ili vise dinara za sapun npr. Zao mi sto nema onog sa mirisom kafe i onog od sargarepe, htela sam da ih isprobam.
      Za sada sto se sapuna tice moj miljenik je Ledena cokolada za tusiranje. To ti je kao miris mente i cokolade pomesan, nesto kao After Eight ako sa nekim slatkisem moram da poredim. Zbog mente imas osecaj svezine u toplim danima, bas osvezava, a cokolada je za prijatnije tusiranje, volimo svi da je jedemo i sad zamisli jos kad se tusiras cokoladom. Njam. :)))
      Probaj njihov kokos puter, ili ako ti je skup imas u Zdravoj Hrani jeftinije i vece pakovanje, za kosu. Kao da stavis Rafaelo kuglice na glavu, bozanstveno mirise i jos hidrira. Nisam isprobala, ali hocu jednom da ga stavim malo na jos vlaznu kosu i tako osusim. Ako je neko isprobao neka napise efekat.
      Odusevila sam se sapunom od ekstra devicanskog maslinovog ulja. Nisam planirala da ga isprobam, ali su mi oni poslali mini pakovanje na poklon, isprobala sam ga i divan je. S njim prvo operem lice pa onda sa drugim sapunom. Koza od njega bude nezna, glatka i hidrirana, tako je blag i nezan da nemam reci. Njega cu isto uzeti veliko pakovanje kad budem narucivala sapune drugi put.

      Избриши
    3. Ti bi svakako trebalo da otvoriš svoj blog i pišeš o svemu što si probala!
      Kokos merkam već mesecima, sigurno ću ga nekada kupiti jer je kosa sledeća koju želim da oporavim i obnovim :)

      Jel postoji neki razlog što koristiš dva sapuna jedan za drugim, ili onako?

      Избриши
    4. Анониман16. јун 2014. 17:13

      Eh, mrzi me da otvaram i pisem. :)

      Jedan sapun je sasvim dovoljan i koristila sam uvek jedan, nego ovaj od maslinovog ulja miris blago na maslinovo ulje pa posle njega uzmem i operem lice sa nekim drugim mirisom, iako nema potrebe jer ovaj zaista i ocisti i neguje. Ja inace nemam meru, prala bih se svim sapunima istovremeno, i jedva se suzdrzavam da to radim jednim. :)

      Избриши
    5. E pa stvarno šteta! Možda te neće uvek mrzrti :)

      Ja eto vidiš skroz drugačije, čekam da istrošim jedan skroz pa tek onda probam drugi! :D (Štreber!)

      Избриши