Cleopatra International šećerna pasta za egipatsku depilaciju

sa dodatkom nevena i vitamina E


Moja prva kupljena šećerna pasta pre nekih 10 dana u Lillyju na akciji, neka upola cene mislim, za svega 352 dinara. I nakon što sam je probala, mogu da kažem da su to bile bačene pare! Ne, ja nisam početnik u depilaciji šećernom pastom, ali radila sam sa boljom.
Kao što svi već znamo, depilacija šećernom pastom je nešto najbolje kada je ponuda depilacija u pitanju: prirodno, temeljno, sa manje iritacija i bez uraslih dlaka. Ja sa voska polako prelazim na nju najviše zbog uraslih dlaka i jer svi obećavaju da se dlake još više proređuju od nje, što mogu i da potvrdim jer do sada najduže depiliram pazuhe (minimum 5 meseci u kontinuitetu) i prezadovoljna sam! Dlačice sporo rastu i depiliram ih na mesec dana.


Ako nekoga zanima, pisaću posebno o svom iskustvu u depiliranju pazuha šećernom pastom, a sada bih se vratila na Cleopatru. Do sada sam koristila i radila sa samo jednom šećernom pastom koja je homemade proizvod neke žene iz Vranja i daleko je kvalitetnija od Cleopatre. Cleopatrina kuglica (za one koji se ne razumeju, to je grumen paste koji grejemo među prstima/u rukama do prave teksture za depilaciju) ne traje duže od dve-tri trake, vrlo brzo se užvakavi i nije ni za šta tj. mora se skinuti trakom kojom radim i depilaciju hladnim voskom.


Za sve one koji ne znaju kako se koristi šećerna pasta (bilo koja) mogu pročitati na slici iznad a takođe i to da na poklon dobijaju špatulicu, ako kupe Cleopatra pastu :) Ta špatulica je super za vađenje paste, btw!


Inače, miris ove paste me vraća u detinjstvo, u neki period Osnovne škole, ali pored silnog napinjanja, nisam mogla da se setim odakle mi je poznat!


Bilo kako bilo, potrudiću se da iskoristim ovu pastu do kraja, mada sam svesna da moram biti dobro raspoložena jer mi je baš iskidala živce prilikom prve upotrebe koja se vrlo neslavno završila. I više je neću kupiti.



Podelite:

4 komentara

  1. I ja sam imala njihovu pastu, ali žućkasto pakovanje. I baš sam se razočarala. Ne znam da li je do njihove specijalno, ili ja ne znam da rukujem. :/ Kada je bila zima, bila je toliko tvrda da sam je grejala 10tak min, i onda kada napokon dodjem do normalne paste sva se rasipala, lepila, i morala sam da je skidam, a ništa nisam uradila. Kada je bilo leto, bilo je nemoguće bilo šta sa njom uraditi jer je bila u tečnom stanju. Generalno i kada je ,,normalna" postane kao neka žvakica u raspadu jer joj je telo pretoplo bilo. :/ Na kraju sam bacila pola, jer više nije bila ni za šta. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako! I ova se prebrzo greje iako nije leto i posle par sekundi ne služi ničemu.
      Sigurno je do nje, jer sam probala sa drugom (na kojoj sam učila) i kvalitet ne može da se uporedi a i u salonu gde radim depilaciju (nisam sigurna koja je pasta u pitanju) sve je potpuno drugačije.
      Cleopatra je kriva :D

      Избриши
  2. Pozdrav
    Upravo sam otkrila ovaj blog, super je!
    Napisala si: "Ako nekoga zanima, pisaću posebno o svom iskustvu u depiliranju pazuha šećernom pastom"
    Mene to zanima. Da li si već pisala o tome? Ako nisi- piši.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada! Nisam još uvek pisala, ali sigurno hoću u nekom narednom periodu :)

      Избриши