Lilly Apoteka Cinkova pasta


Ocena: 4
Cena: 144 rsd
Sa pakovanja:
Sastav:
Sadržaj aktivnih supstanci: 1g paste sadrži 250 mg cink-oksida
Pomoćne supstance: talk i beli vazelin
Kako ovaj lek deluje?
Cinkova pasta deluje adstrigentno, adsorbentno i deroprotektivno. U kontaktu sa upalnim sekretma nastaju cinkati koji stežu obolelo tkivo i isušuju sekret.
Kada se ovaj lek primenjuje? (Indikacije)
Cinkova pasta pomaže i olakšava tegobe kod kožnih oboljenja, kod ojeda, ekcema, psorijaze, herpes simplex-a. Zasušuje obolela mesta i smanjuje svrab.
Način primene:
Lek je namenjen za dermalnu upotrebu.
Način korišćenja:
Cinkova pasta se nanosi 2-3 puta dnevno na obolelo, u debljem sloju, bez utrljavanja.
Kada ne smete uzimati ovaj lek? (Kontraindikacije)
Pasta se ne sme upotrebljavati u slučaju preosetljivosti na bilo koju komponentu iz sastava leka. Ukoliko se pojavi reakcija preosetljivosti tokom upotrebe potrebno je odmah prekinuti upotrebu.

Ovu cinkovu pastu sam kupila radi ciljanog isušivanja akni. U tu svrhu sam pre nje koristila Avonove preparate, uglavnom maske za lice od gline, i Flogocid mast. Koristim je već 2-3 nedelje i to pretežno noću, pa prespavam sa njom, što i nije tako zgodno jer ume da mi ostane na ćebetu ili jastuku kad se zaboravim :)


Ova pasta je baš pastaste teksture ali se vidi da ima i vazelina u njoj, jer ostavlja masni trag kad iscuri ili sl. Samo pakovanje mi se ne sviđa, jer ja nikako ne volim ove "aluminijumske" tube, jer mi uvek puknu dok istiskam, pa je tako i ova. Onda je nanošnje dosta otežano i verovatno je samo zbog toga više neću kupovati, već ću isprobati Lilly kremu za problematičnu kožu i Dr Wolff Acne Attack, ali o tom potom.
Sve u svemu, ova pasta završava posao, suši bubuljice i akne i verovatno bih bila još zadovoljnija da je koristim kako je propisano, 2-3 puta dnevno, a ne samo tokom noći (uglavnom). Mnogo je bolja od Flogocida jer ne upaljuje dodatno kožu i ne stvara fleke.


Podelite:

6 komentara

  1. Koristim Cinkovu pastu bas dugo,i zaista sam prezadovoljna!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristim onu koju prave u apotekama,jeste manja,i jeftinija,ali mi bas dugo traje!! :)

      Избриши
    2. P da! Mislim da sastav ne moze da bude znacajno drugaciji!! :)

      Избриши
    3. da, pasta je dobra. ja sam koristila za lecenje herpesa na obrazu, dva tri dana , primena ,,cinkve paste,, i kao da nije ni postojao .

      Избриши