Alverde Aqua Gel za umivanje i tonik


Gel za umivanje sa morskim algama (slika 2) 150 ml
Cena: 300-400 rsd
Ocena: 2

Ovo je prvi Alverde proizvod koji sam probala i moram da priznam da sam se razočarala. U opisu proizvoda stoji da temeljno čisti nečistoću, šminku i masnoću ali to je daleko od istine što se šminke tiče.
Ja koristim Mixa micelarnu vodu pre umivanje ovim gelom.
Dalje, što se nečistoća tiče, nisam zadovoljna, za to mi se mnogo bolje pokazala Avon Solutions Complete Balance pena za čišćenje lica, mada je Alverde Aqua hidratantnija i lice ne zateže posle umivanja. Uglavnom, više ga neću kupovati.

Tonik za čišćenje lica sa morskim algama (slika 1) 200 ml
Cena: 300-400 rsd
Ocena: 4

Ovaj tonik je blag i prija mojoj koži posle umivanja, ali nisam zadovoljna čišćenjem, pa nisam ni sigurna da li ću ga nekada opet koristiti.


Podelite:

4 komentara

  1. Ja korisitm glinenu umivalicu od Alverde-a, ali nisam nešto oduševljena : / mnogo više volim tonike za lice jer ga čiste, a ne moraju da se ispiraju (ostaju na koži i verovatno imaju jači efekat)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako misliš na onu crvenu, pickel što piše :) ja sam koristila taj piling i nisam bila zadovoljna. Generalno, meni Alverde proizvodi ne odgovaraju za lice :(

      Избриши
  2. Na ovo mislim, iz iste je kolekcije http://www.kremasica.com/nega-lica/ciscenje/alverde-clear-krema-za-umivanje-sa-lekovitim-blatom.html :)

    ОдговориИзбриши
  3. Da, da, to je ta kolekcija a ja posle pilinga nisam poželela da probam nešto drugo, nažalost :/

    ОдговориИзбриши