Avon umirujuća podloga za blistav ten

Avon Calming Effects





Godina korišćenja: poslednji put 2013.
Ocena: 3
Sastojci:
Reklama: Jedinstvena podloga ublažava znakove opuštene kože, čini kožu blistavom i osveženom. Blagotvorna dejstva ekstrakta kamilice, lavande i aloje umornoj koži veoma brzo daju osvežen i relaksiran izgled.
Za sve tipove kože, naročito za suvu i osetljivu.


Prvi put sam ovu podlogu probala negde 2004/2005. a onda sam je opet naručila i pre par meseci, jer je moja sestra obožava, naručuje godinama i njoj savršeno odgovara, ali ona ima savršenu i normalnu kožu, za razliku od mene.
Glavna mana ove podloge je slaba prekrivajuća moć, mada znam i podloge sa slabijom. Od svih Avonovih podloga, ona spada u neku sa srednjom moći prekrivanja, ali za mene to nije dovoljno jer ja tražim neku koja će prekriti i crvene fleke i ožiljke od bubuljica u potpunosti.
Još jedna mana ove podloge je samo pakovanje na pumpicu koje ne volim kod podloga jer nikada nisam svesna "koliko sam pri kraju". Staklena bočica po zidovima sa unutrašnje strane daje neki znak, ali ja ipak volim "naopaka pakovanja", gde je sam otvor na dnu.
Podloga je po konzistenciji takva da dnevna krema treba dobro da se upije, da bi podloga mogla da se nanese bez grudvica.
 

Podelite:

0 komentara