Avon kuglice za bronzani ten

Ocena: 2
Sastojci:
Reklama: Višebojne kuglice sa pigmentima koji reflektuju svetlost i pružaju božanstveno osenčenu i blistavu kožu.

Mnogi hvale ovo rumenilo. Ne znam, možda ja nisam osoba za rumenila, mada sam toliko puta pokušavala da ga nosim. Ja jednostavno nisam zadovoljna tom prejakom bojom koja nikako ne deluje prirodno. Samo rumenilo je, na primer, vrlo kvalitetno i dugotrajno, ali za one koje preferiraju neki prirodni izged, bolje je da izaberu nešto drugo.

Podelite:

2 komentara

  1. Ja sam koristila one čuvene iz Oriflejma, meni to više "vuče" na bronzer i to nekakav narandzast :/.
    "Narandzasti" bronzeri mi nisu baš omiljeni...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, baš narandžasto! Ja i kad vidim na nekome, izazove mi neki loš osećaj, a kamoli na sebi! :D

      Избриши